nåh nu har vi hørt om alle JER der er kendte (mere eller mindre hehe).... Så for sjov skyld, skulle vi så ikke lige have alle oplevelser og møder om de kendte med også....
Jeg starter....
Kender Pierre Miehe-renard, fra vikingespillet, hvor han har været instruktør 3 gange for nogle år siden, og er det igen i år. Og så er han trofast gæst derude.... Skide sød og sjov lille mand... skæppeskøn...
Jan linnebjerg/pyrus, Michael fock, Torben Sekov, Per sohl... Alle har været instruktører på vikingespillet... Og Torben Sekov snuppede endda en af skuespillerne med hjem, så han vender frygtsomt tilbage....
Andre kendte set/mødt på vikingepladsen er, Torben zeller, Martin Miehe-Renard, Camilla Miehe-Renard, prinsesse Elisabeth. jeg har dog altså ikke talt med dem.
Som barn sang jeg (og resten af min skole) kor for Etta Cameron i Gjethuset i frederiksværk. Hun kom selv og underviste, og jeg er sikker på hun ville have givet os en stur stur 5-tal hvis vi skulle have haft point hehe..
Jeg arbejdede som opvasker engang, på Slangerup Gæstegivergård, hvor Anders Bircow og Kai Løvring optrådte. En dag stod chefen og Bircow og sludrede i mit køkken og Bircow begyndte at smide scenetøjet, skræmmende oplevelse for en 15 årig meget genert tøs :laugh:
Og så var der jo den med svigerfaren som det islandske kongespøgelse i den danske film 'De fortabte sjæles ø' og et par forskellige reklamer og quizshows...
Jeg har i øvrigt gået på VUC med den ene af pigerne fra eksduoen 'bikini', det var den lyshårede af dem. Hun hed Camilla da hun var kendt, og da det gik over, blev hendes mor numerolog, og ændrede hendes navn til Camille, for det passede bedre med den karriere hun gerne ville have... gæt selv, og nej hun er så vidt jeg ved ikke blevet yderlige kendt siden da. Og så er hun i øvrigt bange for sommerfugle :huh:
Anmeld