Vil I savne Klovn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2009

Det er stadig mig-vb

Min søn har serien på DVD, så vi har set mange af dem sammen. Jeg kan godt lide KLOVN humoren og det der meget kejdede...og til tider pinlige. Jeg synes der er mange vildt gode i mellem:silly: :woohoo: Men til gengæld kan jeg ikke lide Langt fra Las vegas - den serie har min søn nemlig også, som han ser sammen med min Mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Jeg kan heller ikke lide Langt fra Las Vegas. Jeg forstår slet ikke, hvad den serie vil? WebDebattør jeANNE

Anmeld

28. april 2009

Det er stadig mig-vb

Nej, vel......den er rigtig skidt! Min Mor og min søn kan se den om og om igen:ohmy: Og jeg HAR virkelig forsøgt at finde pointen med den, men jeg kan ikke!!!!!

Anmeld

28. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Min mand ser det også.... Hvad sker der med det? Tilgengæld er de begyndt at sende Sienfeld igen. Og den kan jeg se om og om igen:) WebDebattør jeANNE

Anmeld

28. april 2009

uni-gruppe-vb

Næh, duer ikke til tv-serier... Får aldrig set dem alligevel. Så jeg har nok sammenlagt set 2½ afsnit... Så det kommer ikke til at mangle i min dagligdag. Tror de eneste serier jeg får set er div. engelske krimier. DEM husker jeg til gengæld.

Anmeld

28. april 2009

Lars F-vb

Helt enig. Jeg ELSKER at man kan få tv-serier på DVD og se dem lige hvornår det passer. Og se 5-6 afsnit i træk hvis det er det man vil. Fantastisk koncept.
Jep. "Angels in America", "Taken", "Brothers in Arms", "24 hours" - på DVD, og mange afsnit efter hinanden. Det holder.

Anmeld

28. april 2009

ano-vb

Nemlig. Og Seinfeld og SATC. Det er helt urimeligt at se det i fjernsynet, for der skal tre-fire afsnit til for at mætte mig. Mindst!

Anmeld

28. april 2009

mørk-vb

Seinfeld!?! Nej, nu stopper I ;) Så et par afsnit for nogle måneder siden og hidsede mig op over, hvor ualmindeligt irriterende og usjovt det var! Specielt ham det overspillede store skrummel af en nabo var da SÅ belastende :P

Anmeld

28. april 2009

Caidas-vb

Ja jeg vil i høj grad savne Klovn. Jeg er vild med Frank Hvams tæerkrummende pinligheder. Nogle gange orker jeg ikke at se genudsendelserne, fordi det er så pinligt, men kan alligevel ikke lade være. Jeg fortalte faktisk min mand tidligere i dag, at jeg ville have dem på DVD :klap:

Anmeld

28. april 2009

Heidi Nielsen-vb

Jeg er kæmpe klovn fan så JA DA.....jeg vil da savne den serie helt vildt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.