Betaler du for dine forældre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2009

Fru_Hansen-vb

Hvis vi er på tur med min mor er det 100 % sikkert at hun betaler, hun kunne aldrig drømme om at tage med på nas. Og hun er ikke fedtet. :P Min svigermor derimod forventer nærmest at vi betaler, tror end aldrig hun har givet en kop kaffe. Af samme grund tager vi hende sjældent med nogle steder, med mindre det er med kaffekurven.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2009

kongster-vb

Fru_Hansen skrev:
Hvis vi er på tur med min mor er det 100 % sikkert at hun betaler, hun kunne aldrig drømme om at tage med på nas. Og hun er ikke fedtet. :P
Min mor betaler også for det meste, men jeg ser det da ikke som at "tage med på nas" hvis man ikke betaler. Min svigermor har ikke så mange penge, så hvis vi inviterer hende et sted hen betaler vi da for hende. Vi tjener jo gode penge. Før i tiden da vi var studerende og hun havde en højere indkomst betalte hun for en masse. Jeg betaler da også glad og gerne for en veninde hvis jeg inviterer hende i biografen, så hvorfor skulle der gælde andre regler for forældre?

Anmeld

28. april 2009

Lars F-vb

Hvis vi er på tur med min mor er det 100 % sikkert at hun betaler, hun kunne aldrig drømme om at tage med på nas. Og hun er ikke fedtet. :P
På nas? Er man fedtet hvis man tager imod at andre betaler? Eller er det sådan en særlig regel for forældre?

Anmeld

29. april 2009

Det er stadig mig-vb

Fru_Hansen skrev:
Hvis vi er på tur med min mor er det 100 % sikkert at hun betaler, hun kunne aldrig drømme om at tage med på nas. Og hun er ikke fedtet. :P Min svigermor derimod forventer nærmest at vi betaler, tror end aldrig hun har givet en kop kaffe. Af samme grund tager vi hende sjældent med nogle steder, med mindre det er med kaffekurven.
Hmmm, så er det måske jer der er med på nas - er det jer der er fedtede, siden Mor altid betaler?? Noget kunne tyde på det, hvis i kun inviterer svigermor med hvis den står på kaffekurv, hahahahaha:laugh: :woohoo: :silly: :P

Anmeld

4. maj 2009

Fru_Hansen-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Fru_Hansen skrev:
Hmmm, så er det måske jer der er med på nas - er det jer der er fedtede, siden Mor altid betaler?? Noget kunne tyde på det, hvis i kun inviterer svigermor med hvis den står på kaffekurv, hahahahaha:laugh: :woohoo: :silly: :P
Nææ vi er ikke på nas for vi tilbyder at betale, men min mor insisterer på at betale,hun har kun os og nyder at forkæle os, vi er så forkælet især ungerne og de er meget bevidste om det. lækkert. det gør svigermor i den grad ikke, selvom hun har rejst med os tværs gennem danmark har hun aldrig betalt hverken til benzin, bro, mad eller noget til ungerne, så er man sgu på nas. Jeg har det sådan at bliver man inviteret med på tur, kan man som det mindste give en kop kaffe eller en is til ungerne, men det mener svigermor ikke.

Anmeld

4. maj 2009

Fru_Hansen-vb

Lars F skrev:
På nas? Er man fedtet hvis man tager imod at andre betaler? Eller er det sådan en særlig regel for forældre?
Nu er det sådan at min svigermor altid har fået i hoved og røv af min mand, og hun kræver og kræver af os, det gider vi ikke mere og hun er noget så nærrig, så syntes faktisk hun er med på nas, fordi hun FORVENTER vi betaler for hende,.har ikke noget i mod at betale for andre normalt men det er måden folk fedter på.

Anmeld

17. maj 2009

Laurie-vb

Noget som Helene... det er rigtigt svært, at give noget til min mor... altså når man går ud... hun har svært, at tage imod.

Anmeld

17. maj 2009

Charlotte d. 17.-vb

Mine forældre betaler stort set alting altid - og er, tror jeg da, også dem, der har bedst råd til det, uden at de ligefrem svømmer i penge. Det er altid min mor, der tager initiativ og inviterer/planlægger, og skal de fx have ungerne med i Legoland eller lign., står jeg gerne og fedter med en 50´er, inden de tager af sted, "til en is" - men det er sjældent, de tager imod den. Jeg mener stadig, vi er væsentligt "fattigere" end dem - håber egentlig ikke, jeg tager fejl...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.