Vi har været i Knuthenborg park i dag....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. april 2009

Det er stadig mig-vb

Og det var altså en rigtig god oplevelse for alle småbørnene! De synes dyrene var sjove og var glade for de måtte klappe æslerne osv, men legepladsen tog virkelig kegler. Faktisk var de så begejstret at de spurgte om vi ikke også kunne tage dertil i morgen:laugh: Og så var der ikke ret mange mennesker, hvilket gjorde turen endnu mere perfekt.... Hermed en ide til hvor i med småbørn kan tage hen og få en rigtig god dag. Der er også grillareal, gratis ansigtsmaling, lidt Tivoli karussel, svævebaner, hoppepude, flere rutchebaner, klatrestativer, tømmerflåder, sandkasser med vandpumper, gynger og gratis tur med bus gennem abeskoven, isboder, restaurant og lidt shopping til fair priser.. Og dyrene var virkelig flotte, ikke små udbrændte 'cirkus-dyr' men velplejede og velholdte smukke dyr:) Voksen 155 kr Børn fra 3 år 85 kr Under 3 år - gratis.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Det er ved at være et par år siden vi har været i Knuthenborg sidst. Det er virkelig en fantastisk zoo, jeg tror, vi må en tur derned i år. http://www.voresborn.dk/images/fbfiles/images/Knuthenborg.jpg WebDebattør jeANNE

Anmeld

26. april 2009

Det er stadig mig-vb

Vi var der for snart mange år siden - den gang de ældste var små, men der var den jo slet ikke som nu, synes virkelig parken er blevt god!:) De har plaget hele morgenen om vi ikke kan tage afsted NU. Men Far skal på arbejde, det er en lang køretur og så er det heller ikke HELT billigt med så mange unger..... Så i næste måned kan vi tage en ommer:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.