Små bolde i bassin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.786 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Små bolde i bassin Er der nogen af jer, der har anskaffet jer de der små bolde til at fylde i f.eks. et bassin eller i sandkassen? Min dreng har plaget mig om, han ikke nok måtte få en masse små bolde. De skulle ligge på gulvet, så han kunne hoppe ned i dem fra sengen. Det syntes jeg sjovt nok ikke var nogen god idé! Er der nogen af jer, der har haft glæden af at eje sådan et mini bold-bassin? Var det en succes, eller var der bare små bolde i hele jeres hjem? WebDebattør jeANNE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2009

Det er stadig mig-vb

Ved ikke om det er det samme vi har haft - vores var nok nærmere kugler, lige som dem de i gamle dage havde på McDonalds. Vi havde et helt værelse med de kugler og en hoppeborg. Det brugte de meget, men de blev heldigvis trætte af det efter nogle måneder:laugh: ....

Anmeld

25. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Ja, der er dem, jeg mener:) Det er helt sikkert noget, der ikke står på min ønskeliste:laugh: WebDebattør jeANNE

Anmeld

25. april 2009

Caidas-vb

Vi købte på et tidspunkt 2 poser bolde, som pigerne fik i et badebassin. Pigerne var lidt bange for boldene, så de røg væk igen. Vi havde det ikke fremme sidste år; havde faktisk glemt det.

Anmeld

25. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Hø hø, så havde I da ikke bolde over det hele:silly: WebDebattør jeANNE

Anmeld

25. april 2009

Caidas-vb

Næ men til gengæld 2 skrigende unger:dry:

Anmeld

26. april 2009

Bellis-vb

Bolde über alles:angry:

Anmeld

26. april 2009

Det er stadig mig-vb

Vi havde aldrig problemer med kugler allevegene! De var KUN i værelset, men for at de ikke skulle strømme ud af døren, måtte vi sætte sådan en børnesikret låge op med tremmer, som ungerne så måtte klatre over når de skulle ind på væreslet:laugh: :woohoo: Hold da OP, hvor har de unger egentlig fået snoet os om deres lillefinger:silly:

Anmeld

27. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

:laugh: :laugh: :woohoo: :laugh: :laugh: hi hi jeANNE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.