Jeg har engang været i Hendes Verden med en jule-boligreportage. Havde ikke selv tænkt nærmere over det, før et par dage senere den ellers normalt så skidesure, ældre kassedame i Rema 1000, næsten ikke kunne bippe mine varer for at glo smilende og vedvarende på mig.
"Nåeh, nu ved vi hvordan du bor" lød det pludselig og jeg gloede uforstående på hende, indtil det gik op for mig, hvad hun mente. Blev virkelig forlegen og svarede afværgende på den byge af nyfigne spørgsmål, der fulgte mens hele køen bag mig opmærksomt fulgte med i dette actionpackede faktum at mit hjem havde været vist i et blad. Var superlettet, da jeg endelig fik skrabt mine varer sammen og hastigt og med varme kinder skridtede ud ad butikken. Da jeg så kom ud i bilen og i bakspejlet fik øje på mit eget forskrækkede blik og de røde kinder og det gik op for mig, at jeg nu var local semi-kendis og dermed best pals med Rema-damen, blev det for meget for mig og det hele kammede over i en hysterisk og ustoppelig fnisen.. :laugh:
Nu er det så et år eller to siden, fame goodwill kontoen er brugt op og hun er lige så tvær, som hun var førhen. Herligt :)
Har også engang været med i en voxpop. Var om noget så harmløst som mit vandforbrug, og "de" havde såmænd gengivet min mening rigtigt nok, men i kunstfærdige og latterligt selvhøjtidelige sætninger, som jeg aldrig selv ville ha' brugt. Så dét kom der også en del spas ud af :laugh:
Anmeld