Dagpenge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

91 visninger
1 svar
0 synes godt om
23. april 2009

ano-vb

Jeg har et spørgsmål i forbindelse med min kommende barsel, håber nogen kan være behjælplige. Jeg er studerende og får i forbindelse med fødslen 12 ekstra SU klip. Jeg er dog blevet opmærksom på, at jeg har ret til barselsdagpenge fra kommunen grundet fravær fra mit studiejob. Er der nogle der kender disse satser? Jeg har søgt uden held på nettet. Jeg arbejder ca. 20 timer om ugen til 100 kr i timen. Har jeg krav på det fulde beløb af mit løntab eller er det kun en vis procentdel som bliver godtgjort? På forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2009

Johannamor-vb