Aquamama træning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.619 visninger
1 svar
0 synes godt om
25. august 2011

Banditte-vb

Hej :silly: Er der nogle som har lyst til at tage i svømmehallen sammen og evt. lave aquamama træningsøvelser? Det er ikke svært og i mange svømmehaller er der kort med hver øvelse samt en livredder som kender til dem. Se mere her: https://www.facebook.com/aquamamadk Det kan fx. være i East Kilbride i Ballerup eller i Vestbadet i Brøndby. Venlig hilsen Ditte http://voresborn.dk/images/fbfiles/images/Kvinde_svmmer_med_haandvaegte.jpg
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

LGS-vb

Hej Ditte Håber du har fundet nogle at træne med. Så kan du og andre måske hjælpe mig, så aquamama måske i fremtiden kan fungere endnu bedre. Som skrevet i et opslag på facebooksiden; SØGER AQUAMAMA-BRUGERE TIL BACHELORPROJEKT I forbindelse med mit bachelorprojekt på fysioterapeutstudiet hører jeg gerne fra jer brugere af AquaMama - nuværende, tidligere og kommende brugere. Med et kvalitativt studie ønsker jeg at undersøge brugen af AquaMama - hvordan fungerer det for den enkelte, hvor meget benyttes det, mærker i en gavnlig effekt osv. I første omgang ønsker jeg kontakten til jer, hvis i kunne tænke jer at medvirke (anonymt). Det er ikke ret krævende - i vil modtage et spørgeskema i løbet af efteråret, som skal udfyldes, og det er det. I vil være til rigtig stor hjælp, så giv endelig lyd og spred forespørgslen til andre. I kan kontakte mig her på facebook, eller på mail; louisegrankvist@me.com. Jeg glæder mig til at høre fra jer. Med venlig hilsen Louise Grankvist Fysioterapeutstuderende, VIA University College, Campus Holstebro ---- Kunne du tænke dig at hjælpe, hører jeg meget gerne fra dig :cheer: Mvh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.