Den yngste og jeg har lige været på en hyggetur. Den store er med far i Parken. Så den lille og jeg aftalte i morges, at vi ville 'gå ud' og spise sammen.
"Men først, mor, kan vi så liiiige sådan gå lidt i toys?" Jaja, vi kigger bare. Så vi arriverede i fields, hyggede i H&M (skulle shoppe et par bluser for en veninde) og gik så i Toys'r'us.
Tror vi gik rundt en halv time og kiggede på alt. "Jeg sætter lige farten lidt ned, mor, for jeg skal nå at se på det hele". Jamen ok så.
Derfra i Game og kigge på samtlige covers, tror jeg. Så i Bog og Ide, for mor sku' ha' ny kalender. Derefter bare lidt hygge frem og tilbage.
Så gik vi op og spiste. Det blev til Kentucky Fried, lige efter hans hoved...altså som 3. valg. Han ville gerne på sushi bar og spise thai box, men uden nudler *lol* det gad jeg altså ikke betale for, så han valgte Burger King. "Eller, hvad skal du ha, mor?" Jamen, jeg vil gerne KFC. "Så tager vi altså det, mor, det er nemmest".
Så sad vi der til lukketid og bagefter skulle jeg hente noget stof i www.malika-rosa.dk Det ligger lige hernede på Vejlands Alle. Supersød indehaver og hyggelige lokaler i hendes kælder i boligen. En side, der er værd at besøge, hvis man er til hjemmesyning.
Sidste del af turen blev et cruise ned ad Kongelundsvej med Nik og Jay og "Endnu En" på fulde gardiner og med 60 km/t. Superskrål fra ham og siddende dans.
Da vi kom hjem "Mor, jeg elsker virkelig, når vi har de her hyggeture." Tænk, jeg blev helt rørt. For det ER sjældent, at vi har dem, bare ham og mig. Lige nu er der supermodel på programmet, han leger nok en slags Jeanne med kameraet på skrå *lol*
Nå, men en dag slutter her...og jeg synes det har været en herlige en af slagsen ;O)
Anmeld