Har du en forsidemodel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2009

ano-vb

Ja det har jeg...men jeg kan ikke komme på messen, hvad gør jeg så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2009

Webredaktøren-vb

Det er jo dejligt at se den store interesse for at vise de små poder frem. Desværre er begivenheden denne gang en messe-event, men jeg vil da gå videre til print-redaktionerne med den positive respons, og så kan de jo overveje mulighederne i det. :)

Anmeld

23. april 2009

ano-vb

Anja skrev:
Hej... Ja.. Jeg har en forsidemodel siddende herhjemme.. men der er godt nok langt til København for at få taget et billede... når man bor i Horsens... er det muligt at man 'bare' kan sende et billede eller flere ind??? KH Anja.. og forsidemodellen Oliver.... :silly:
Ja, samme her, altså næsten Horsens:) så er jeg enige i de andre jyder i at der skal komme em messe til jylland:woohoo: Knus Pia og Tobias

Anmeld

23. april 2009

ano-vb

Jeg er gift med en fra Sri-Lanka og er selv dansker. Vi har sammen en datter på 2½ år. Hun er meget smuk, lang og har en god kulør så ja jeg har en til forsiden hvis det er.

Anmeld

23. april 2009

ano-vb

Synes også vi mangler en messe her i Jylland. Der er lidt langt til kbh. med små bebser

Anmeld

23. april 2009

Caidas-vb

Ja og jeg har oven i købet 2. De har været inde i bladet 2 gange, så mon ikke det er på tide, at komme på forsiden. Der er mulighed for at vi kommer forbi, hvis jeg kan overtale chaufføren.

Anmeld

24. april 2009

ano-vb

Hejsa Jeg har helt klart en model hjemme - han er skøn:P Men jeg bor i Odense, så synes også at der er et pænt stykke vej i KBH for et billede. Kom til Odense Congress Center, så er jeg klar :) ~Sanne (mor til Nicklas, 10 mdr)

Anmeld

24. april 2009

ano-vb

tror nu vi alle sammen syntes at vi har en model der ligger på gulvet, og smiler hele tiden til en... :) jeg syntes bestemt også at jeg har en model... en lille guldklump på 5 mdr.... men jeg kan desværre heller ikke komme til kbh, for jeg bor i jylland, men sig endelig til hvis vi må sende billeder ind til jer...:lol:

Anmeld

24. april 2009

Mais-vb

Som mange andre stolte mødre synes jeg også der er to skønne unger herhjemme. Den ældste krøltop er fotograferet af basiccph og var faktisk med i juniors annonce for messen. Det var første gang hun så sig selv i et blad, så det syntes hun var ret sjovt. :)

Anmeld

25. april 2009

ano-vb

Selvfølgelig har jeg et forsideemne siddende hos mig i sofaen, det kan enhver se... Især mormor og mor (jeg ved ikke om der tegner sig et mønster).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.