Aldersforskel på dig og din partner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2009

FruJohansen-vb

tulle97 skrev:
Min mand er meget yngre end mig (synes han selv). I hvert fald de 7 mdr., hvor jeg er ældre end ham :laugh:
:laugh: Der er 10 år imellem min mand og jeg... Var lige fyldt 19 da jeg lærte ham at kende, så mine forældre fik noget af et chok da jeg ringede nytårsaften og fortalte at jeg vist havde scoret en på 28 (29 lidt over en måned efter), min mor blev vist meget hurtig ædru :laugh: ... Men vi mærker det ikke MERE... I starten havde mine fætre (noget overbeskyttende over for de tre kusiner de har (har 9 fætre :) )) meget svært ved at acceptere ham, men efterhånds som de lærte ham at kende, så fandt de ud af at han vist mente det alvorligt imellem os *SS*... Mine forældre holder også utrolig meget af ham og min søster også... Ja generelt er han vellidt af hele familien ;) ... Vi har været sammen i snart 10 år og har været gift i snart 4 måneder. Har to skønne unger og elsker hinanden, så kan det vist ikke blive meget bedre :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

151009-vb

Der er 15 år i mellem min kæreste og mig. Det er ikke noget vi mærker noget til. Vi er samme sted i vores liv. mht til børn og lign. Min omgangskreds og familie var meget skeptisk i starten, men de har heldigvis også fundet ud af hvor dejlig en mand han er :)

Anmeld

15. september 2009

Fuzzbox-vb

Der er 10 års forskel på mig og Farmand. Ikke noget jeg mærker - bortset fra, når han siger 'nåååååeh nej, det kan DU jo ikke huske!' :angry: Men det gør ikke noget... Jeg er stadig smukkere end ham ;)

Anmeld

16. september 2009

ctw1981-vb

Her er der 6 år imellem min mand og jeg. Det betyder ikke det store nu - men da vi mødtes var jeg 17 og han 23 - da virkede forskellen stor. Især for alle andre end os selv... Men nu hvor vi er 28 og 34 så mærker man det ikke i det daglige. Dog æææælsker jeg at mobbe ham med hans alder :laugh:

Anmeld

16. september 2009

Heidi Nielsen-vb

Her hos os er der 14 måneder i mellem os...så det er ikke så meget :)

Anmeld

29. november 2009

21korne-vb

åh ja med aldren den er svær jeg har haft en kærste der var født samme dag som mig det gik ikke og blev gift med en mand der var 6 mdr ynger end mig det holde kun 15 år men nu er jeg begyndt at se en mand der 8 år ældre end mig selv og håber nu på at han er mere moden og beder til mig :ohmy: men det er stadig så nyt at min familie ikke endnu har fået noget afvide endnu så er spændt på hvad de siger til at der er så mange år i mellem os men tror nu på at det er det der skal til for at det kan funger sss :blush:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.