Første gang drømte jeg, at jeg fødte en dreng i toilettet i 13. uge, så der var jeg ret sikker på at det blev en dreng, men jeg var ikke sikker på jeg fik lov at beholde ham.... han er idag (lige om lidt) 2 år gammel....
jeg havde i øvrigt også mange år forinden, haft en drøm der sagde mig, at jeg skulle have en dreng...
her 2. gang havde jeg bare en fornemmelse af at jeg kunne genbruge alle bastians ting, så jeg tænkte at det jo nok blev en dreng..... og det gjorde det også.... men jeg var ikke helt 100% sikker på det...
min søster var gravid en måned kortere henne end mig, og jeg kunne heller ikke helt blive enig med mig selv om hvad hun skulle have, jeg var dog 100% sikker på at vi ikke ville få et barn af samme køn...
men jeg gættede rigtigt, at hun skulle have en pige og jeg en dreng....
det har dog altid været mavefonemmelser...
min moster ventede engang tvillinger, og der følte jeg ligesom at de begge var piger.... da hun mente at den ene måske var forgået (tidligt i graviditeten, og hun ønskede det egentlig lidt) fortalte jeg hende at det var den ikke, og at det i ørigt no blev to piger.... der fik jeg også ret....
tja jeg ved ikke hvorfor jeg synes det, men har aldrig "gættet" forkert på den slags, har bre ligesom haft en mavefornemmelse hver gang.... lidt ligesom når man har deja vu, og man når at stoppe op, inden ham der cyklisten stormer frem fra et hul i hækken og kører ind i dig...
Anmeld