Drenge der tisser på gulvet - igen og igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2009

mariaf-vb

Hvis der ikke skal mere til for at blive en helt, så takker jeg da mange gange :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Jeg sender også lige en tak til mig egen svigermor. Tak, fordi du lærte min mand at side ned og tisse!;) WebDebattør jeANNE

Anmeld

30. april 2009

Hinanui-vb

Lars F skrev:
Er der nogen af jer der nogensinde har set jeres mand på toilettet når han sidder ned og tisser? Og set hvordan i alverden de kan sidde ned for at tisse?
Det er altså ret morsomt at sidder og lytte til at hønsegården kagler om hvad der er mandigt og hvad det ikke er - men det her tager prisen. Naturligvis kan en mand sidde ned og tisse. Jeg kan slet ikke forstille mig hvad problemet er, og jeg har aldrig hørt om mænd der havde det problem. Det er vel noget man lærer ca. samtidigt med at man lærer at gå ned ad en trappe? Alt det andet er bare morsomt. Umandigt at have benene over kort eller bruge en ølbrik? Øh. Pas. Og fugtighedscreme? Der kan man bare se. Jeg har tit tørre hænder, og der er ikke rart. Så jeg bruger Atrix. Det er godtnok aldrig faldet mig ind, om jeg er mere eller mindre mand af den grund.
Tak Lars - endelig en fornuftig stemme :-) Jeg får lige dele kvalme og akut depression, når jeg læser alle disse køns-begrænsende indlæg à la : "en rigtig mand", "en rigtig kvinde" - Please! On subject: Min kæreste sidder ned og tisser - for det kan han bedst lide - punktum. Det betyder jo så ikke, at han ikke kan stå og pisse i hegnet til Roskilde, vel? Og hvis man lærer sin søn at sidde ned, skal han nok selv finde ud af, hvornår han har lyst til henholdsvis det ene eller det andet. Når han altså kan styre dilleren. Solhilsner

Anmeld

30. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Ja det er ikke cool, af tørre andres børns tis op. :sur: Især når barnet´s mor er i ens eget hjem, hun skulle have lært barnet af sætte sig, når barnet skal på "Tønden". udover det kan hun ikke være sikker på at, barnet gør det samme som hjemme hos hende selv. Godt råd: Når barnet skal lære af at smide bleen, kan det være en god ide, at tage barnet med på toilet, så det han/hun kan lære hvad man skal, når man sidder på toilet, lige meget om det er stort eller småt. :-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.