hjemmebagt pølsebrød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.842 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Pølsebrød Er der nogen. der har prøvet at bage pølsebrød selv? Kan man få den til at blive på den der bløde og usunde måde, når man selv bager? WebDebattør jeANNE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2009

Heidi Nielsen-vb

Ja jeg har tit prøvet at bage dem selv...men de bliver tit tørre og trælse...så jeg er egentlig holdt op..... Håber der er nogen der kommer med en helt fantastisk opskrift :)

Anmeld

19. april 2009

Ida-s-vb

Øh, måske ikke ligefrem en opskrift. Men prøv en brødblanding til yoghurtbrød, det giver en perfekt konsistens :kok:

Anmeld

19. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

God idé. Bliver det blødt nok? WebDebattør jeANNE

Anmeld

19. april 2009

Ida-s-vb

Blødt og luftigt, men fast nok til ikke at gå i stykker, når man skærer det. Modsat færdigkøbte pølsebrød :S

Anmeld

19. april 2009

mørk-vb

Lige den den der med at de går fra hinanden, når man skærer dem over, kan afhjælpes ved at skære dem INDEN man varmer/rister dem. Mener jeg :unsure:

Anmeld

20. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Jeg må prøve opskriften. Jeg kunne godt tænke mig - en gang i mit liv, at få en hotdog, hvor brødet var langt nok til pølsen. Og det er altså ikke det samme når man skærer pølsen over – den er nemlig S-N-Y-D WebDebattør jeANNE

Anmeld

7. juni 2009

ano-vb

Hey .. De bliver tørre fordi i bruger alm ovn eller varmluft .. prøv stille vand i bunden af ovnen .. i bageriet har de damp ovne , og du kan få næsten samme effekt hvis du stiller vand i bunden af ovnen så kommer der automatisk damp .. Held og lykke .. *Bageren*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.