Til Tina-websild

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. april 2009

Det er stadig mig-vb

Så, nu kan jeg se at jeg har slettefunktion i mine egne tråde - altså dem jeg selv opretter! Men ikke i dem hvor jeg er moderator. En anden ting er, at funktionen med at bladre i tråde med Feks tre sider heller ikke fungerer. Man kan ikke klikke sig ind på feks side 2, men SKAL starte fra side 1 og frem. LIDT (ok meget!) irriterende når man HAR læst side 1 og 2 til hudløshed, men blot vil opdateres på side 3....:( Det underlige er også, at engang imellem fungerer det udmærket, hmmm.... Ok, det lød måske lidt rodet. Håber du kan tyde meningen:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2009

Webredaktøren-vb

Ja, jeg tror jeg forstår, hvad du mener, så det ryger igennem det store test-maskineri på mandag også ;) Der er jo dog en "første" og "sidste"-knap, så man kan gå direkte til f.eks. den sidste del af tråden, hvis man hurtigt vil til sidste indlæg i tråden. ... god idé, at kalde mig web-sild i overskriften - så åbner jeg indlægget med det samme :P

Anmeld

20. april 2009

Cille-vb

Test

Anmeld

20. april 2009

Webredaktøren-vb

Så, nu burde det være muligt som moderator at slette indlæg i de områder, man er moderator for. Det bør ligeledes være muligt at flytte indlæg, hvis de er blevet lagt forkert. Rettighederne gælder dog kun i de områder, man er moderator. Hvis nogle af jer ønsker nye eller flere områder at moderere efter I er kommet godt i gang her i debatten, så giv en melding... det kan jo være, at I er begyndt at brænde særligt for nogle nye områder :silly:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.