Svigermor er landet - kom med et godt råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2009

Lars F-vb

Eb tur på konditori LA GLACE er et must, det er SÅ lækkert og autentisk. Og Perchs thesalon er også lækker men knap så dansk.
Når det gælder caf'eer er La Glace er godt. Caféen øverst i Royal Copenhagen er rigtig flot og en oplevelse af noget meget dansk design. Og både smørebrød og kage er godt. Ditto D'Angleterre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2009

Webredaktøren-vb

Tak for mange gode råd - noget er allerede set og andet vil jeg overveje afhængigt af om vejret holder.B) I går var vi i Dyrehaven og Bakken, men min opfattelse af Dyrehaven med børn, der render rundt og leger med blade og pinde i skovbunden blev jo som altid udfordret. Svigermor mente bestemt, at vi skulle prøve at køre i hestevogn, så den billige tur i Dyrehaven kostede alligvel - nå, men jeg er fortsat nogenlunde positiv.:P Og ja, La Glace SKAL vi også have - det elsker jeg nemlig - sportslagkage, uhm :uhm:

Anmeld

20. april 2009

ano-vb

Jeg vil i al beskedenhed foreslå en tur til kunstmuseet Ordrupgaard i Charlottenlund. Museet har en fin samling af smuk, klassisk dansk kunst, som er udstillet i et herskabshjem fra 1918. Haven er også skøn og klar til sæsonens første picnic. www.ordrupgaard.dk Mange hilsner Line (Ordrupgaard)

Anmeld

20. april 2009

Pia S-vb

Vi elsker kanalrundfarter og en tur i Rundetårn. Eller i det hele taget - bare ture rundt i København. Lars er kommet med mange gode forslag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.