Tiiiiiiina, hvor har du været?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2009

Det er stadig mig-vb

Kun svar og citat Eller svar citat rediger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2009

Webredaktøren-vb

Mærkeligt... jeg tester lige på min test-profil, og vender tilbage...

Anmeld

17. april 2009

Det er stadig mig-vb

Okay:)

Anmeld

17. april 2009

Webredaktøren-vb

Ja, det kan jeg da godt se. I skal have tilføjet nogle flere rettigheder som moderatorer så. Det kigger jeg lige nærmere på. :)

Anmeld

17. april 2009

Det er stadig mig-vb

Ja for søren da, det er jo vigtigt det kører HVIS nu uheldet skulle være ude og en spammer lagde vejen forbi!!! Godt det blev opdaget.

Anmeld

17. april 2009

Webredaktøren-vb

Ja, det skal vi have løst. Nu har jeg slettet tråden - godt tænkt at få den op i top igen :klap: Beklager mit fravær i løbet af dagen, men det sker, at der er aktiviteter ude af huset ;) Godt at se, at i andre holdt gang i debatten :silly:

Anmeld

17. april 2009

Det er stadig mig-vb

Jaaa, sådan er dét jo! Men synes da også du plejer at lægge vejen forbi om aftenen..... Ville også bare dobbelt tjekke, det hele er jo nyt, og det KUNNE jo være at det bare var mig der ikke vidste hvordan jeg skulle slette.... Men godt vi blev fri for prik-tråden:laugh:

Anmeld

17. april 2009

Webredaktøren-vb

Ja, sådan noget rod kan vi da ikke have liggende :P Og ja, der er stadig meget nyt i forummet - for mig også - så det er herligt, at I er gode til at tippe mig :flojt:

Anmeld

18. april 2009

mariamiss6-vb

øøøøh prik-tråden? jeg er slet ikke med på hvad det er for en tråd i snakker om....

Anmeld

18. april 2009

Webredaktøren-vb

Helene havde ved et uheld startet en tråd med to prikker og ellers uden indhold. Det var såmænd det hele, men nu er den slettet. ...og nu skal webben i seng. Godnat og god weekend til natteravnene ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.