HA så får i dem sgu også her, så kan i lære det (I = Bibi) hehe
Bastian:
Jeg havde drømt at min svigerinde var gravid, ringede og fortalte det til hende, men hun synes altså ikke det var skide skægt, for hun havde kun været sammen med kæresten 14 dage.
jeg havde tidligt fri fra arbejde, og min svigerinde skulle overnatte den samme dag, så jeg kørte på apoteket og købte en pakke med 2 tester i.
derhjemme ville svigerinden ikke tage testen, for hun ville ikke være gravid.
og så tog jeg den ene, bare for sjov. Jeg lagde den på stuebordet ved min kæreste og bad ham holde øje med den. En film blev startet, og der gik mindst en ½ time hvor alle havde glemt testen. Så skulle nogen tisse og filmen blev pauset. Ved et kig ned på bordet så man så en meget positiv graviditetstest. Og jeg spænede ud på toilettet for at tage test nummer 2, som også var positiv 1 minut senere...
Det kom MEGET bag på os, for jeg var ikke engang gået over tid endnu, og havde da slet ingen tegn på noget som helst, og troede da næsten heller ikke på det. Vi fik heldigvis hurtigt en lejlighed, og en stationcar, og så var vi 'all set to go'.
Det var i øvrigt meget sjovt, for ca. 1 måned forinden havde diskuteret om vi skulle beskytte os eller ej, og blev enige om at det var lige meget. Vi prøvede bestemt ikke på at blive gravide, men vi gad helle ikke passe på, så vi blev enige om at lade naturen gå sin gang, og øøøh ja, der skal åbenbart ikke mange gange til før det lykkedes...
Anmeld