Ingen privat her.
Første gang havde jeg 3 jordemødre, kan huske hende jeg fødte med.
Anden gang havde jeg 1 jordemoder, det var den samme som tog imod min store dreng.
Tredje gang havde jeg omkring 5-6 stykker. Ved faktisk ikke, om jeg ville kunne huske hende jeg fødte med - jo det tror jeg godt. Hun blev, selvom hendes vagt var slut. Jeg fødte TvillingA kl.23.06 - hun skulle jo så gå der, men ville gerne blive - kl.00.10 blev jeg kørt til kejsersnit og en ny jordemoder tog over - hende ville jeg nok ikke kunne kende, selvom hun var med fra kl23.00.
Dog kan jeg kende lægen der var med ved tvillingerne, hun tyggede kirsebærtyggegummi. Så var der 4 andre læge+assistenter + diverse og dem ville jeg ikke kunne kende.
Her da jeg var til NF - så vi en del jordemødre og læger og vi "kendte" dem alle - men efter tre fødsler hvor den ene var højrisiko graviditet, ja så har man jo mødt en del.
Ved ikke om jeg ville vælge privat jordemoder. For mig er det ikke antallet, men at de er søde, rare, har tid og overskud og er kompetente. Jeg ville i hvert fald ikke give mange penge for det
Anmeld