Er du tovlig, USA har helt og aldeles IKKE godkendt den vaccine som vi har - de har altså en anden og bedre!! Vores indeholder Aso3 som er forbudt i USA!! De fandt nemlig ud af at As03 er farligt den gang de forsøgte at bruge det i en Anthrax vaccine (er det miltbrand på dansk)?
Det er udelukkende Europa og Canada der bruger Aso3 i vacciner!!!
Og hvad kommer til sundhedsstyrrelsen, så må jeg le! De fejer som bekendt alt der er farligt ind under gulvtæppet, og lader KUN borgerne vide dét de VIL have borgerne skal vide....
Jeg har personligt været med i sager og indberetninger om Seroxat, eltroxin, simvastatin mf som er pivhamrende farlige, men som sundhedsstyrrelsen løgnagtigt ikke vil indrømme er farlige (men de ér nu ved at vende!) og jeg har har set adskillige eks på at der bliver svindlet med indlægssedeler, som både er fejlagtige, misinformerende og/eller mangelfulde forhold til feks Englands oa indlægssedler..
Enhver der med overlæg vælger at få deres sunde og raske børn pumpet med en vaccine indeholdende Aso3 må ikke være velforvarede - men ved godt de fleste ikke er informeret optimalt, og derfor ikke ved hvad det er de reelt gambler med.
Jeg synes dem der vil, skal lade sig selv og sine omgivelser vaccinerer, men hvis de om 5-10 år sidder med en gigt og/eller immunforsvarssygdom, eller har børn der skøjter rundt i skolen med koncentrations - og indlæringsvanskeligheder, så skal de blot vide, at GlaxoSmithKline, som er verdens næststørste medicinalvirksomhed (og som laver disse vacciner) har fralagt sig ethvert ansvar for bivirkninger der kommer over tid!!
Det er op til den enkelte om de tør.
Anmeld