Var i mødregruppe idag....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. april 2009

mariamiss6-vb

Åha jeg var i mødregruppe idag... Jeg er skide syg, med snot i hele kraniet og små skarpe kive i halsen (sådan føles det i hvert fald), men jeg gad bare ikke sidde hjemme idag, så afsted var jeg... vi var hos en der or på Svanholm gods, og udover en hyggelig snak med tøserne som sædvanligt, så var vi lige ud og gå en tur, og få en mindre rundvisning... Der er bare rigtig fedt på det gods, omend lidt rodet synes jeg. Men det er der vel egentlig alle steder, og i et kæmpe kollktiv hvor de er selvforsynende med alt, og sælger ud af resterne, så er lidt rod vel også på sin plads... De har en lille spejlsal, som er smukt velbevaret, så den skulle vi selvfølgelig se... ordene "bevaret spejlsal" var dog det eneste jeg hørte, så selvom den VAR smuk, blev jeg alligevel lidt skuffet over den... Den var faktisk mindre end en almindelig gildesal, og der var vel egentlig kun plads til 50 mennesker, hvis man skal sidde godt og ikke klemt sammen.... og så var der tadaaaaaa.... 1 (et) spejl, og det synes jeg måske ikke er mange når det nu hedder en spejlsal, men er det bare mig eller hvad? til gengæld havde de i spejlsalen en floooot lysekrone (som jo selvfølgelig ikke passer i min stue, men flot det var den altså) og den samlede værdi af sådan en lysekrone er fandme 1 million kroner.... det er godt nok vildt synes jeg... den var så også i ægte krystal, men med elektrisk lys... og som hende fra mødregruppen sagde: "ja 1 million kroner, til pynt (og et lille bitte suk)" det er lidt vildt.... nåh men vi fik klappet en kalv og en hest, og kigget lidt på det hele....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2009

Webredaktøren-vb

Det lyder som mere spændind, end hvad mødregrupperne byder på på Frederiksberg ;) Må hellere lige tilføje, at jeg var i en glimrende mødregruppe... men ikke med lysekroner til en milion kroner - tilgengæld med højt til loftet :klap:

Anmeld

15. april 2009

mariamiss6-vb

hehe, tja altså jeg vil så sige, at fordi vi er 6 piger der bare alle vil sige noget og alle vil være med, så er der næsten ikke ørenlyd i vores mødregruppe.... så det kan være svært at følge med faktisk, nogen gange i hvert fald... men sjovt nok så snakker jeg nu meget med en jeg troede jeg ville løbe skrigende bort fra, og næsten ikke med hende som jeg troede interesserede mig mest... det er en lidt underlig drejning for mig synes jeg, for jeg plejer ikke sådan at ramme ved siden af når jeg førstehåndsbedømmer i en gruppe på den måde... men jeg tror dog ikke jeg får mig nogen slyngveninder i denne gruppe... men det e rogså ligemeget for jeg fandt min soulmate i den gamle mødregruppe, så jeg kan godt leve med at det her er lidt løst...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.