AquaMama

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. september 2011

LGS-vb

SØGER AQUAMAMA-BRUGERE TIL BACHELORPROJEKT I forbindelse med mit bachelorprojekt på fysioterapeutstudiet hører jeg gerne fra jer brugere af AquaMama - nuværende, tidligere og kommende brugere. Med et kvalitativt studie ønsker jeg at undersøge brugen af AquaMama - hvordan fungerer det for den enkelte, hvor meget benyttes det, mærker i en gavnlig effekt osv. I første omgang ønsker jeg kontakten til jer, hvis i kunne tænke jer at medvirke (anonymt). Det er ikke ret krævende - i vil modtage et spørgeskema i løbet af efteråret, som skal udfyldes, og det er det. I vil være til rigtig stor hjælp, så giv endelig lyd og spred forespørgslen til andre. I kan kontakte mig her, eller på mail; louisegrankvist@me.com. Jeg glæder mig til at høre fra jer. Med venlig hilsen Louise Grankvist Fysioterapeutstuderende, VIA University College, Campus Holstebro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Mette A.-vb

Jeg er startet til aquamama og har ikke været der så mange gange endnu (3-4 gange), men har ikke noget imod at svare på spørgsmål om det senere hen. Jeg har termin d. 14. marts 2012. Hvis du skal bruge min mail hedder den jegmette@hotmail.com Mvh. Mette

Anmeld

20. september 2011

LGS-vb

Det er bare super, Mette. Du hører fra mig. Spred endelig rygtet, hvis du møder andre aquamama-brugere. Tak :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.