Se her hvad jeg har lavet ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2009

Det er stadig mig-vb

:laugh: ...............det var måske nytårs forsættet???? Passer jo fint med månederne:woohoo: Orv, så bliver det sgu da spændende om de skal have en lillebror eller en søster denne gang! En bror har jo fordele med alle de drenge i forvejen (i hvertfald hvad angår legetøj og tilbehør!) - og ligner han nu alle de andre:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2009

Titte-vb

Kæmpe tillykke med det, det bliver da dejligt for jer......... Vil du så vide det hvad det bliver denne gang, kan ikke huske om du vidste det de andre gange........

Anmeld

15. april 2009

Titte-vb

Bellis, hvad blev der egentlig af din søster, mener at huske hun var bassesmor på den helt gamle debat, er hun ikke med mere eller under andet nick? Og hvordan går det hende??

Anmeld

15. april 2009

Webredaktøren-vb

Stort tillykke herfra også. Det er en spændende tid, du går i møde :P Opretter du ikke en tråd under terminsgrupperne, så vi kan følge med i udviklingen :klap:

Anmeld

15. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Hvor er den fin, har du helt selv lavet den? Du er meget dygtig:) Stort tillykke med dit lille mirakel:) :) PS. Måske skal du finde et navn, der ikke minder om dine andre børns navne. WebDebattør jeANNE

Anmeld

15. april 2009

LouiZe-vb

STORT tillykke, godt lavet :P Jeg tog hatten af da du ventede tvillinger og blev mor til 4 drenge. Men nu har jeg SMIDT hatten af! I er sgu seje, ja og alle jer andre med mange børn :klap: :klap: :klap:

Anmeld

16. april 2009

Caidas-vb

Hvor er den fott! Du havde jo også tidligere røbet, at I godt ville have flere. Godt det lykkedes:woohoo:

Anmeld

16. april 2009

Bellis-vb

Tak for det alle sammen:laugh: Jo, vi vil gerne vide, hvad det bliver - det er efterhånden mest praktisk. Men vi vil dog ikke betale for det, så hvis de ikke kan se det, til MD-scanningen så venter vi. De to første gange vidste vi ikke, hvad det blev - kun med tvillingerne, men der blev jeg jo også scannet hver 14.dag. Ja - vi må se hvilket navn det skal blive, det er efterhånden ikke nemt - især ikke når nu de andre hedder noget med S eller X i enden og er korte navne. Men hvis det er en pige, kan vi jo kalde hende Bellis:P Ja, det er lidt vildt - 5 børn, men herhjemme passer de jo godt ind og er jo, for det meste, stille og roligt.:)

Anmeld

16. april 2009

Bellis-vb

Titte: Jo, min søster var herinde under Basses Mor. Men tiden har været knap for hende, det sidste år. Hendes mand kørte jo galt, og det tager tid og hun er så lige startet på sit eget arbejde igen, efter at have holdt hans firma kørende. Men må da se, om hun ikke kommer på igen:)

Anmeld

16. april 2009

MetteNB-vb

Puha lyder til at have været en drøj tid for hende, men håber, vi ser hende igen herinde. - og se....... nu er jeg så opdateret med hensyn til nysgerrighed. :blink: Fik spurgt til det med kønnet i en anden tråd, men nu ved jeg jo så det. Bliver spændende (og hårdt) for jer. Håber, du er sluppet for kvalme m.m.?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.