Realityshows

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2009

Caidas-vb

Jeg så første sæson af Big Brother og Robinson. Jeg aner dårligt hvad Paradise Hotel er, men har dog set billeder af nogle af deltagerne i Se & Hør:blush: Er i tvivl om "De enestående" er realityshow, men det er det nok ikke, men det ser jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2009

Lars F-vb

Åååååh Lars - kan du ikke lige anbefale mig en god bog eller to??:)
Hvad med 100? ;-) Har du læst "The Curious Incident of the Dog in the Night-time?". Det er en helt genial bog, fortalt gennem en ADHD drengs øjne. Du skal læse "Ned til hundene" af Helle Helle, og hvis du ikke har læst "The No. 1 Ladies' Detective Agency", så er det bare med at komme igang. Og hvis du trænger til noget at grine ad, så prøv "Populærmusik fra Vittula" (Mikael Niemi). Og, næh - jeg er ikke ude at rejse i denne uge. Helt underligt. Men de havde friske jordbær i Irma idag - jeg købte en kasse med to kg, så lidt smag af syden fik vi da.

Anmeld

18. april 2009

Det er stadig mig-vb

Er hermed noteret:) Også jordbær hér! Faren har taget sønnerne i Tivoli, så jeg er bare hjemme med tøsen - vi skal have kartoffelsalat og culotte - og jordbær til dessert:P Hun har selv valgt menuen:)

Anmeld

18. april 2009

Lars F-vb

Faren har taget sønnerne i Tivoli, så jeg er bare hjemme med tøsen - vi skal have kartoffelsalat og culotte - og jordbær til dessert:P Hun har selv valgt menuen:)
Den er fin; hvornår skal vi komme? ;-)

Anmeld

18. april 2009

Det er stadig mig-vb

............ja, det var da ligefør i skulle ha' været inviteret! Hun spiste højest en kartoffel og et lille endestykke af kødet:( Behøver jeg at skrive jeg spiste for os begge!!? Pyyha, jeg er godt nok mæt...

Anmeld

19. april 2009

Heidi Nielsen-vb

Aiii spiste hun ikke mere :blink: havde hun ikke selv bestilt menuen ??? Det ellers rigtig lækkert :blush:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.