April 2010 terminer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2009

MyBaby

Jeg har regnet mig frem til den 7. april  - så det kan være, der kommer flere babyer den dag :0)

Jeg skal til NF den 28. sep. så det glæder jeg mig MEGET til. Det er også vores første barn, så det hele er meget nyt og spændende - og lidt skræmmende.

Jeg har dog været heldig indtil videre ikke at være belastet af kvalmen, så det er jeg glad for!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2009

LouiseNielsen

Kristina V skriver:

Hej piger..
Jeg skal til læge den 14 og ha sat termin, men efter mine egne beregninger ska jeg føde den 12 April.
Dette er mit andet barn, jeg har Karoline fra Juli 07.

Er der andre en mig anden gangs gravide som bare er  blevet rigtig stor hurtigt?

Jeg er også anden gangs... Har en søn fra maj 07 og jeg har termin d 11 april.

Anmeld

2. september 2009

LouiseNielsen

Nogen der har lyst til noget msn kontakt eller facebook er min mail::

louiselarsen2008@hotmail.com
Og navn: Louise vita Søndergaard Larsen

Anmeld

8. september 2009

missKat

MyBaby skriver:

Jeg har regnet mig frem til den 7. april  - så det kan være, der kommer flere babyer den dag :0)

Jeg skal til NF den 28. sep. så det glæder jeg mig MEGET til. Det er også vores første barn, så det hele er meget nyt og spændende - og lidt skræmmende.

Jeg har dog været heldig indtil videre ikke at være belastet af kvalmen, så det er jeg glad for!

Jeg har også selv regnet mig frem til den 7 )
lægen siger 11. april, men jeg er 99,9 % sikker på hvilken dag det er sket, og har haft en tidligere ÆL end gennemsnittet.

Du må ikke spørge hvorfor jeg tror jeg ved det, det ved jeg bare.... tosset ik - haha

Anmeld

8. september 2009

Sara.

Kristina V skriver:

Hej piger..
Jeg skal til læge den 14 og ha sat termin, men efter mine egne beregninger ska jeg føde den 12 April.

Er der andre en mig anden gangs gravide som bare er  blevet rigtig stor hurtigt?

Jeg har termin sidst marts / start april.... skal til nakkefoldsscanning d.18 september og får fastsat min termin der....

Jeg har i forvejen Lærke som er fra oktober 07, og jeg synes også bare jeg er blevet "tyk" voldsomt hurtigt denne gang..... men det hører vidst med når man har født før?

Jeg har ikke kastet op en eneste gang, men har lidt kvalme nu og da....  ja og så er jeg bare døøøøøøøødtræt hele tiden....

Anmeld

8. september 2009

LouiseNielsen

Træt, det er ikke ordet her...... Jeg har lige taget mig selv i at være ved at falde i bruseren fordi jeg var faldet i søvn....

Anmeld

8. september 2009

RumlesMor

Kristina V skriver:

Hej piger..

Hey,

Jeg er 2 gangs-gravid og synes også min mave allerede nu viser vores hemmelighed. Kan godt blive lidt bekrymret for om det går LIDT for hurtigt - hehe. 

Jeg har termin d. 11/04, og havde i dag fornøjelsen af at se det lille hjerte slå! 

Anmeld

8. september 2009

mortil(nichlasogmathias)

Henri84 skriver:

her kan jeg være med som rosinen i pølseendnen
Efter egne beregninger har jeg termin 30/4, har dog ikke fået det bekræftet hos lægen endnu... Er 5+5 i dag

uhhh lige på min fødselsdag

Anmeld

8. september 2009

LouiseNielsen

RumlesMor skriver:

Hey,

Jeg er 2 gangs-gravid og synes også min mave allerede nu viser vores hemmelighed. Kan godt blive lidt bekrymret for om det går LIDT for hurtigt - hehe. 

Jeg har termin d. 11/04, og havde i dag fornøjelsen af at se det lille hjerte slå! 

Været til Nf scanning??

Det er den fedeste oplevelse, som vi her anden gang stadig har tilgode....  Men glæder os....

Anmeld

8. september 2009

RumlesMor

LouiseLarsen skriver:

Været til Nf scanning??

Det er den fedeste oplevelse, som vi her anden gang stadig har tilgode....  Men glæder os....

Nej, det er for tidligt med NF.  - det skal jeg først d. 29/09.

Jeg var i tvivl om sidste mens.dag, så jeg fik lavet en terminsbestemmelses-scanning. Så fik et smug-kig på den lille, som lå og spjættede .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.