Børnefamilieydelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2009

Det er stadig mig-vb

Det ville den også gøre hos mig, hvis altså den kom dumpende i USA:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Du ser altså ikke mig pege fingre, hvis du som udlænding hæver børnechecken – heller ikke selvom du har 6 børn. I betaler vel skat i Danmark? For mig er børnefamilieydelsen bare en slags skat, der kommer retur:) WebDebattør jeANNE

Anmeld

15. april 2009

Det er stadig mig-vb

:laugh: Tror nærmere folk peger fingere fordi jeg ikke hæver dem - det er i hvertfald min opfattelse. - og to af børnene er over 18 nu, så ingen check til dem. Og den tredje er 17, så det er også ved at være overstået....men hans check fra Faren ryger altså ind på drengens bankbog!! Det er en fair deal:)

Anmeld

15. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Det er i virkeligheden lidt sjovt, I ikke kan slippe for at få den tilsendt. Hvad sker der lige med det?:silly: WebDebattør jeANNE

Anmeld

15. april 2009

Det er stadig mig-vb

Sådan er systemet åbenbart, jeg har ellers prøvet, men fik fortalt, at jeg bare kunne lade være med at hæve dem så;) Det er et tilbud alle skal have, og så må man selv vælge fra eller til.... Så engang et interview med Dyne Larsen for mange år siden, han ville heller ikke have de penge, men fik dem tilsendt alligevel - og hævede dem så bare ikke... Der er også danskere med på den:) (dét forstår jeg så ikke!)

Anmeld

15. april 2009

mariamiss6-vb

aaaarh men mon dyne-Larsen har BRUG for den check.... det synes jeg sgu er fair nok at folk i hans league IKKE hævede pengene, så kunne de lægges et andet sted, ELLER de kunne betale mine regninger med dem hehe....

Anmeld

15. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

På en måde syntes jeg også, der er en del gaderespekt i at sige nej. Især når man, som dyne Larsen, svømmer i penge. Og måske ville han møde forargelse, hvis han tog imod børnechecken? WebDebattør jeANNE

Anmeld

15. april 2009

Det er stadig mig-vb

:laugh: Måske, ægte jysk humor!! A har et godt tilbu til DIG, kom ind på Torsdag og køb en ægte dyne me dejlig fyld af dansk valuta. Jaaa a har selv revet dem sammen via børnechecken, men skynd dig, de fårs kun fra torsdag og ugen u...

Anmeld

15. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

:laugh: :laugh:

Anmeld

16. april 2009

Lars F-vb

Altså, jeg syn's det er tåbeligt at jeg på den ene side betaler en masse penge i skat (og det er fint nok - dem der har råd skal løfte de byrder der skal løftes), og så på den anden side modtager overførselsindkomst. I mine øjne er der alt for mange af den slags ydelser til mennesker der ikke har noget reelt behov. Men jeg sender dem ikke retur som Helene. Jeg sætter dem ind på en børnekonto. Så kan jeg håbe at ungen finder noget godt at bruge dem til engang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.