Favorit TV-serie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2009

Webredaktøren-vb

Den absolute favorit må være Sex & the City - dog har jeg afsnittene vel mange gange nu. Derefter kan jeg godt lide de serier, der ikke er så forudsigelige. For eksempel: Lost Heroes Prison Break Sluger også Greys Anatomy og til tider CSI og Criminal Minds. Og så er der jo Klovn, men det er vel mere sitcom :huh: Og så er der ikke timer i døgnet til at følge med i mere. Det er derfor periodevis meget forskelligt, hvad jeg har tid til at følge med i :whistle:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2009

Det er stadig mig-vb

mørk skrev:
HeleneK Mor til 6 skrev:
Jeg kan godt lide Sex and the City, og engang imellem har jeg set Venner og Columbus:)
"Columbus"!?!? Er det Columbo du mener? :laugh: :laugh: Altså ham den lille med cigaren, den krøllede trench coat og den distræte fremtoning?
Neeeeeeeeej, sgu da ikke HAM:laugh: :laugh: Jeg taler om ham Christoffer Columbus der tog til søs. Hans far hed Domonico Columbus, og hans mor hed Susanna Fontanarossa, og Peter Michael Falk er IKKE deres søn!!!!!!!:laugh:

Anmeld

17. april 2009

Lars F-vb

Jeg taler om ham Christoffer Columbus der tog til søs. Hans far hed Domonico Columbus, og hans mor hed Susanna Fontanarossa, og Peter Michael Falk er IKKE deres søn!!!!!!!:laugh:
Årh, hvad - Peter Falk er da høj klasse. Ham kan jeg sgu' stadig grine af.

Anmeld

17. april 2009

Bellis-vb

LouiZe skrev:
Men for nu at blive i sæbeoperagenren, så har jeg været stor fan af Glamour :blush: Som lille pige når min mormor passede mig, skulle der være stille når Ridge og Brooke tunede over skærmen. (Og det skal lige siges at deres navne blev udtalt BOGSTAVELIGT af gamle mormor - hi hi...) Men jeg hang ved og så Glamour op igennem teenageårene. Kører den egentlig stadig?
Åh ja, Glamour - den så jeg også. Kan huske man skulle have dekoder for at se den. Efter jeg holdt op med at se den, fulgte jeg i mange år stadig med, bare via tv-programet i billedbladet:) Hvis jeg har et blea, så skal jeg også lige læse, hvad der sker - men kan sgu ikke helt følge med mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.