Men nej, I få skal, pokkers også, ikke få mig til at lade være at blogge her. Det gør jeg, hvis jeg har lyst. Spring dem over, hvis I ikke gider dem, mine indlæg - men sjovt nok er det altid de dårlige ting som kommer til udtryk (se evt jeres galde i mit minipizzaindlæg) - ligesom den farlige tur til tandlægen. Man hører sq sjældent om dem, der havde en dejlig smertefri tur dertil!
(ER folk virkelig så dårlige til at give ros, som irl giver udtryk for *hmm*)(Hopper folk virkelig bare med på vognen for at få noget at brokke over, for at være 'noget'?)(Tak, Maria, for din støtte...)(Kom ind i 2009 og glem alt om 100% seriøsitet på nettet - eller vælg fra, hvor du kan).
Og pudsigt nok kan I jo ikke holde jer fra de indlæg, for I skal jo liiiige se, hvilket gylle jeg nu kan lukke ud.
Jeg gør, som jeg har lyst. Så kan I jo bidrage eller lade være. I hvert fald indtil jeg hører noget fra anden side.
Og dem, som giver udtryk til kende via andre brugere - det er nok ikke lige dem, som er de fedeste at 'debattere' med alligevel.
Så her er jeg - her bliver jeg - til der sker noget drastisk http://www.voresborn.dk/images/fbfiles/images/c103-7957b7db033b8b1bfd32478f52aee76a.gif
Anmeld