bilmobil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. april 2009

Caidas-vb

Jeg har 500 m til min arbejdsplads. I dag da jeg cyklede hjem mødte jeg 3 biler, og i alle sad føreren og talte i mobiltelefon:angry: den ene med 2 børn:angry: heldigvis spændt fast Forleden dag da vi kørte i en rundkørsel sad en dame med en hånd på rattet, en på telefonen og kørte rundt en ekstra gang i rundkørslen, for hun kunne vel ikke skifte gear uden hænder - og åbenbart heller ikke blinke eller dreje fra:angry: Kører man på motorvejen møder man også let nogle stykker:angry: Jeg kan bare blive så forbandet over det:angry:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2009

Det er stadig mig-vb

Det ér også forfædeligt, og der sker også rigtig mange ulykker pga den mobil... Og hvor svært er det lige at få et headset, det må da også være meget dejligere at have begge hænder fri og kunne tale samtidig....

Anmeld

14. april 2009

Webredaktøren-vb

Må blot tilslutte mig ovenstående... Visse bilister er fuldstændig ligeglade med sikkerheden - og når folk så samtidig skriver sms og kører bil, så er opmærksomheden vist ikke helt i top. :angry:

Anmeld

14. april 2009

Det er stadig mig-vb

Min kæreste har altså også gjort det, og jeg bliver stik tosset når det sker! Hvor svært er det lige at trække ind til siden og kavle der??

Anmeld

14. april 2009

Webredaktøren-vb

Det er jo også sådan, at mine brødre kører bil :evil: Og det gør mig rasende... men de tilhører også lige de unge knægte, der pryder statistikkerne over ulykkerne. :dry:

Anmeld

14. april 2009

Lars F-vb

Jeg har engang set én der var igang med el-shaveren mens han kørte ind af Vesterbrogade. Folk er sgu ikke rigtig kloge. Der følger headset med stort set alle mobiltelefoner, og et godt bluetooth headset kan fås for få 100 kroner. Hvor svært kan det være.

Anmeld

15. april 2009

Caidas-vb

Min mand kunne aldrig drømme om overhovedet at have mobilen tændt når han kører. Det har jeg, men har ikke kørekort, så det bliver ikke aktuelt

Anmeld

15. april 2009

Pia S-vb

Mobil og bil (eller cykel for den sags skyld) hører bare ikke sammen. Man bliver også ukoncentreret og det er møgfarligt. Jeg har set folk sidde og læse kort og andet som lå på rattet, mens de drønede derudaf! Hvad tænker de på?????

Anmeld

15. april 2009

Det er stadig mig-vb

Jeg har sågar set en der lagde make-up samtidig med hun kørte:dry: ........så kvinder kan også være med!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.