Kan man ændre sit brugernavn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. april 2009

mørk-vb

Selvom mørk er mit rigtige navn, kan jeg ikke rigtig forene mig med det her i debatten. Når jeg ser indlæg af "mørk" forbinder jeg det på ingen måde med mig selv, men får associationer til en mand!? :blink: En mandlig arkitekt, der er 1/3 del af en tegnestue: "mørk, malling og søndergaard" eller noget.. Det holder jo ikke! Har jeg mulighed for at ændre det eller skal jeg oprette en ny profil?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2009

Det er stadig mig-vb

Var du Sugar&spice i den gamle debat? Enig, Mørk er ikke helt god! Men jeg får mere en ældre gammel MØRK dame på nethinden - muligvis fordi jeg engang havde en sekretær der hed Fru Mørk og som så sådan ud:laugh: Inde i profilen kan du vist rette dit brugernavn - jeg hed bare HeleneK men tilføjede så mor til 6. Så mon ikke du kan rette det? Kan du ikke lige prøve og så melde tilbage??

Anmeld

14. april 2009

mørk-vb

Jo, men er det ikke bare en underskrift, man har mulighed for at tilføje? Mener jeg kiggede på det forleden og rendte panden mod en mur.. Jo, sugar & spice var mig, men det var jeg også sygt træt af.. Tja, hvis valget står mellem Fru Mørk og ham arkitekten, så minder jeg vel trods alt mest om Fru Mørk. Jeg kan ihvertfald være stramtandet og myndig, når det stikker mig. Og helst sikkert "ældre" :laugh: Prøver lige at se om jeg kan ændre..

Anmeld

14. april 2009

mørk-vb

Næh, den gik ikke. Det er kun signaturen, der kan ændres. Så må se, om Tina lader høre fra sig..

Anmeld

14. april 2009

Det er stadig mig-vb

:laugh: Ja du skal bare rette i den rubrik hvor dit navn står - husker ikke lige HVOR i profilen man finder det....... Jeg kunne kende dig på din dejlige humor:)

Anmeld

14. april 2009

Webredaktøren-vb

Umiddelbart er det sat til, at man ikke kan ændre brugernavnet. Det er en standard i fora som dette, da det nemt kan skabe forvirring, hvis folk hele tiden får nye brugernavne. Jeg forstår dog godt, at det kan være irriterende, hvis man ikke føler man har fået valgt perfekt fra start, så hvis du har et andet i tankerne, så vil jeg gerne se, om jeg kan ændre det på din profil uden, at din ranking ryger. Har du et nyt navn i tankerne eller ønsker du dit gamle?

Anmeld

14. april 2009

mørk-vb

Åh nej, for guds skyld ikke det gamle! Nu panikker jeg faktisk; er den vægelsindede type, der aldrig kan træffe en beslutning og kan bruge timevis på at overveje, om jeg skal ta' kjolen i grøn eller lilla eller om jeg skal ha' en latte eller en espresso og i så fald dobbelt eller triple eller slet ikke eller måske og dog.. Puhh. Og så et brugernavn og nu for good. Havde tænkt mig, at det bare skulle omskrives til "dunkel", men nu klinger det altså heller ikke helt.. Må jeg sove på det?? :laugh: :laugh: :laugh:

Anmeld

14. april 2009

mørk-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
:laugh: Ja du skal bare rette i den rubrik hvor dit navn står - husker ikke lige HVOR i profilen man finder det....... Jeg kunne kende dig på din dejlige humor:)
Og billedet velsagtens? :laugh: Brugte bevidst samme billede, for genkendelighedens skyld.

Anmeld

14. april 2009

Webredaktøren-vb

Ja, ingen stress :blink: Kender alt til at være den vægelsindede type. Hver gang jeg har bestilt på restaurant fortryder jeg og kommer i tvivl, om jeg alligevel skulle have valgt bøf fremfor laks :ohmy: :ohmy: Så tænk du bare over det, og giv mig en melding, når du har fundet "Det helt rette"... mærker du presset :P

Anmeld

14. april 2009

mørk-vb

Hæ hæ, åh ja, restaurant dilemmaet er også en kendt klassiker her. I samme øjeblik som jeg afgiver bestillingen, VED jeg, at det var det forkerte valg og omvendt er jeg også udemærket godt klar over, at havde jeg truffet det omvendte valg, ville dét også have været forkert :S Vender tilbage, når (hvis!) jeg finder et nyt navn. Foreløbig tak for hjælpen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.