12+2 :0) vokser, tror jeg ender med at blive elefant:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.853 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. september 2009

Valle81

Så er jeg nået til uge 13,og nu går det pænt stærkt:0)

Beklager den lidt ringe kvalitet, men min kameramobil er ikke den bedste i verdenen:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2009

Ayasmor

Sikke en fin struttende mave du allerede har dig ;D Er det din første graviditet?

Anmeld

2. september 2009

Valle81

Ayasmor skriver:

Sikke en fin struttende mave du allerede har dig ;D Er det din første graviditet?

Hejsa:0)

Ja den er godt nok stor og struttende, skal også lige siges at jeg er lidt tyk i forvejen, men synes godt man kan se det er en baby mave:0)

Det er min 3 graviditet:0) Har en datter påå 5 1/2, anden gravidet (ca 6 mdr siden) aborterede jeg og nu gravid igen:0) Så 3. gangs gravid men 2. gangs fødende:0)

Anmeld

2. september 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Riiigtig fin mave.

Men ja, den er godt nok stor når du ikke er længere henne. Men ja, det er jo meget normalt når man har født flere børn.
Jeg går ind i uge 29 nu og din mave er større end min. Hehe..

Held og lykke med din 3. bebs.

Anmeld

2. september 2009

Mira0911

Super flot mave Valle....  

Anmeld

2. september 2009

Valle81

Hvor er i søde, tak:0) Er også ret glad og stolt over den....... Det er så spændende:0)

Anmeld

2. september 2009

Ayasmor

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Ja den er godt nok stor og struttende, skal også lige siges at jeg er lidt tyk i forvejen, men synes godt man kan se det er en baby mave:0)

Det er min 3 graviditet:0) Har en datter påå 5 1/2, anden gravidet (ca 6 mdr siden) aborterede jeg og nu gravid igen:0) Så 3. gangs gravid men 2. gangs fødende:0)

synes da ikke jeg kan se at du er lidt stor i forvejen.. for som du selv siger, er dr ingen tvivl om at der ligger en lille lejer i din et-værelses med havudsigt .
Grunden til at jeg spurgte mht. første graviditet, er at man jo siger at maven godt kan være større når det er mere end 1. graviditet. Er ked af at høre med aborten, men dejligt at i nu venter jer igen
Knus

Anmeld

3. september 2009

Valle81

Ayasmor skriver:

synes da ikke jeg kan se at du er lidt stor i forvejen.. for som du selv siger, er dr ingen tvivl om at der ligger en lille lejer i din et-værelses med havudsigt .
Grunden til at jeg spurgte mht. første graviditet, er at man jo siger at maven godt kan være større når det er mere end 1. graviditet. Er ked af at høre med aborten, men dejligt at i nu venter jer igen
Knus

Nej, man er ikke i tvivl om der ligger en lille spunk derinde:0)

Jo er en stor pige, er lige under 170 cm høj og vejer lige under 100 kg, så der er alt alt for meget fedt:0) Men sådan er det:0) Men er bare glad for at man trods deller og det kan se en gravid mave;0) He he:0)

Ja det var træls med aborten, men det er jo sket af en grund, og er så glad for at min krop selv styrer det. Det er fantastisk at vente sig igen, dog døjer jeg meget med kvalme, ekstrem træthed og sådan lidt generelt ubehag. Det er meget uvant for mig, for da jeg ventede Asta, havde jeg intet ubehag overhovedet. Så det kommer bag på mig, hvor skidt man kan have det:0) Men håber det er overstået om et ar uger:0)

Knus herfra

Anmeld

3. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
den er da bare så fin, din mavse søde!
ihh hvor det klæder dig!

Anmeld

26. september 2009

luckas-mor

super flot mave

i uge 12 havde jeg allerede taget de første 12,3 kg på så kender rigtig godt med det med elefant hehe
jeg er dog en første gangs fødende..

for alt går super for dig denne gang

kram natascha og bebse 19+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.