Mænd og barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

barsel og mænd Danske mænd har bundrekord i barsel. Når en dansk mand holder én dags barsel, holder en norske mand 2 dage, og i Sverige holder mændene hele 3 dages barsel.(kilde: det var noget min mand sagde) Hvor meget barsel havde din mand? Hvor meget barsel syntes du, mænd skal have? WebDebattør jeANNE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2009

Det er stadig mig-vb

Jeg har aldrig selv været god til at holde barsel, og så har kæresten trådt til. Præcis hvor mange dage eller uger det har drejet sig om, husker jeg ikke, men men det har nok været over halvdelen af perioden. Med min førstfødte holdt jeg slet ikke barsel og tog på arbejde næste dag (med barnet)...

Anmeld

14. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Ok, du må være superwoman!! Helt utrolig du kunne:) WebDebattør jeANNE

Anmeld

14. april 2009

Caidas-vb

Da vi fik pigerne havde min mand lige afsluttet et job. Men for at sikre sig tog han de 14 dages barsel som han jo havde ret til. Men da han alligevel gik hjemme, valgte vi at jeg tog det hele, så vi faktisk gik hjemme sammen. Det var nu meget rart at være 2 om det, når nu der var 2. Ellers ville han gerne have delt barslen lige over.

Anmeld

14. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Min mand var hjemme det første halve år. Det var virkeligt dejligt at dele oplevelsen med ham. Jeg tror vi ”kun” har et barn, fordi jeg godt ved, det ikke bliver ligeså fedt næste gang. For så er jeg alene om det:( WebDebattør jeANNE

Anmeld

14. april 2009

Det er stadig mig-vb

Vil i ikke have flere børn jeANNE? Eller bare ikke lige i øjeblikket:)

Anmeld

14. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Nej, vi vil begge to gerne have flere børn, vi venter bare liiiige til det passer bedre. Men nu er junior 6? Hvordan skete det lige… WebDebattør jeANNE

Anmeld

14. april 2009

Det er stadig mig-vb

Ja det kender vi godt....min den yngste nåede at blive 10 år før vi fik den næste;)

Anmeld

14. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Ja, jeg kan få børn mange år endnu… håber jeg:dry: Hvordan kan du holde 10 års pause, når du har 6? Du må have haft travlt med de første:) WebDebattør jeANNE

Anmeld

14. april 2009

Det er stadig mig-vb

Nej, de to ældste er jo adopteret - min kærestes biologiske børn. Og min den ældste på 17 er ikke min kærestes biologiske søn:laugh: De tre sidste skud på stammen er hel søskende. Så jeg har 'kun' født 4, men er Mor til 6:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.