Det er da kun dejligt at brugere fylder meget, men det gør vel ikke noget at der er lidt kød på trådene så man også føler sig underholdt?
Der er vel også grænser for ligegyldigheder...eller??
Lige denne her om pizzaer der skal bages 13 minutter istedet for 16 minutter, kunne jeg måske godt have undværet et eller andet sted, eller om vasketøjet nu er blevet vådt i regnen osv.
Men indrømmet, det hænger nok sammen med at jeg er lidt ligeglad med andres små Twittere og egentlig ikke kan fremkalde de store følelser for emnerne, og nok snarre bliver irriteret over dem.
Det er HELT med vilje jeg har fravalgt twitter, facebook og den slags fortæller sider hvor man skal have andres, for mig, ligegyldige gøren og laden trukket ned om ørerne hele tiden.
Jeg ved bare, at flere der har været herinde og besøge siden, har taget masseflugten pga de mere fortællende tråde som de åbenbart fandt lige så ligegyldige som Lars og jeg åbenbart også gør...
Den nye tråd med vandallergi er jo genial nok (og flere andre), men nej, jeg er ikke interesseret i alt det twitter agtige og er derfor forfærdet over at en ellers udmærket debatside nu skal forvandles til én....
Men jeg respekterer naturligvis de folk der har den der evige trang til at være på uden øje for om de er interessante eller forpester. Og forbeholder mig bare retten til at sige, at jeg finder det ekstremt kedeligt og lige gyldigt.
Sådan noget kan man da lave engang imellem, men sgu da ikke dag ud og dag ind. Godnat. Godmorgen. Jeg skal tisse. Jeg har ikke toiletpapir. Manden fryser. Hunden savler. Pizzaen er mørk.
I GUDER!!!!
Anmeld