Er det mig der er blevet halv stiv af hyldebærsaften - eller giver de tre første sætninger i tråden, generelt ingen mening??
Nu er jeg så ikke lige til VKO regeringen, uanset HVEM der sidder på taburetterne, og leger måske selv bedst på rød stue....
Men, nuvel. Der skal i hvertfald komme et socialnævn, istedet for at han har basket det hele ind under beskæftigelsesnævnet. Dejligt vi slap for Karen Jespersen, den heks. Og så håber jeg Ellemann er bedre. Dejligt Claus Hjort er røget i finansministeriet, men erstatningen, Inger Støjberg har jeg mine bange anelser med, hende mistede jeg alt for da hun udtalte, at folk på tålt ophold skal have det utåleligt. Føj en SO!
Og ellers er det jo bare den ene kapitalist der over tager den andens post. Lige fedt. Regner ikke med nogen positive ændringer, men håber inderligt at de ikke får gjort det værre end det allerede er. Sundhedssektoren hænger i laser, skolerne forfalder, der er masseflugt fra hospitalerne - og så synes jeg de skal stoppe med at headhunte syge borgere til arbejdsmarked, og øjblikkeligt stoppe fleksordningen for de borgere der kun kan arbejde under 12 timer og derved ikke kan få et job, men er dømt til kontanthjælp resten af deres dage....
Og så skal de fjerne kontanthjælpsloftet så de svageste kan få lidt flere penge mellem hænderne!
Der er MEGET MERE, men klokken er mange og tømreren kommer i morgen kl 7 og river mit loft ned.
Anmeld