Gravide nær Roskilde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.882 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. september 2011

anjaw1977-vb

Hej Alle Er der mon nogen herinde der ligesom mig bor ved Roskilde og skal føde til April 2012? Ved godt det er meget tidligt i forløbet.... :P Hilsen Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

SanneRavn-vb

Hejsa Anja Jeg kommer desværre ikke fra Roskilde-området, men Odense - men har dog termin i april lige som dig :) Hilsen Sanne

Anmeld

15. september 2011

als-vb

melder mig under April fanen men er fra Jylland.

Anmeld

26. september 2011

Firsttimemamma-vb

anjaw1977 SKREV:

Hej Alle

Er der mon nogen herinde der ligesom mig bor ved Roskilde og skal føde til April 2012? Ved godt det er meget tidligt i forløbet....

Hilsen Anja

hej

jeg bor i Taastrup og har termin primo april

hilsen Nadia

Anmeld

21. oktober 2011

Kolding-vb

Hej alle Jeg bor i Vejle og har termin 20. april hvor jeg (vi) venter vores 3. barn. Har to drenge på henholdsvis 5 og 7, som glæder sig mindst lige så meget som vi gør ;)

Anmeld

31. oktober 2011

dotze-vb

Jeg melder mig ind her :) har termin 7. april og kommer fra Roskilde. Anja; hvor i Roskilde er du mon fra??? :)

Anmeld

16. november 2011

Firsttimemamma-vb

Hej alle Jeg er fra Taastrup og har termin d. 2.4.2011. Dette er min første gang. Jeg var til MD d. 10/11 og alt var helt fint...puha STOR lettelse. :) Kender i kønnet? Hilsen Nadia

Anmeld

16. november 2011

als-vb

jeg skal afsted på fredag og håber virkelig på at kunne få kønnet at vide. Hvad med dig fik du at vide om det var en pige eller en dreng?

Anmeld

22. november 2011

Svana-vb

Jeg er fra Ringsted, men skal først føde til juni :)

Anmeld

22. november 2011

als-vb

als skrev:
jeg skal afsted på fredag og håber virkelig på at kunne få kønnet at vide. Hvad med dig fik du at vide om det var en pige eller en dreng?
og det bliver en pige :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.