Løbetur og hoppe-bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.897 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Løbetur og hoppe-bryster Nu skal jeg snart i gang med at løbetræne. Jeg mangler bare lige et par gode løbesko. MEN, det gør ondt i mine bryster, når jeg løber. Mine (ellers små) bryster hopper og svinger så meget, at det gør ret ondt at løbe en tur. Jeg har sports BH, og jeg har også købt en sports BH, der er alt for lille. Men jeg syntes ikke det hjælper nok. Er der andre der kender problemet med ømme hoppende løbe-bryster? Hvad gør I? WebDebattør jeANNE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2009

mørk-vb

Hvad med gaffa-tape? Det kan holde hvadsomhelst på plads :laugh:

Anmeld

12. april 2009

Det er stadig mig-vb

Jeg binder bare brysterne sammen med en knude, så er dén sag i vinkel!!:laugh: Nej, har ikke noget fif, men har samme problem....men synes dog alm BH med støtte virker bedst!! SportsBH giver vist for meget frihed selvom man køber den mindre....hmmmm.

Anmeld

12. april 2009

Det er stadig mig-vb

mørk skrev:
Hvad med gaffa-tape? Det kan holde hvadsomhelst på plads :laugh:
Ja, og så fjerner det samtidig hår på brystet...ja, og brystvorter!!!!:laugh:

Anmeld

12. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Jeg kan næsten læse at I griner af mig, men jeg HAR faktisk overvejet at bruge gaffa udenpå sportsBHén Øhh, kunne ikke finde en smiley, der passede til gaffa-bryster emnet....Hmmm:silly: WebDebattør jeANNE

Anmeld

12. april 2009

Det er stadig mig-vb

Mjaaaa, måske er gaffatape løsningenB) :laugh:

Anmeld

13. april 2009

Johannamor-vb

Jeg synes faktisk at en god sports-bh løser mit hoppe-bryst-problem. Men det kan være, der findes gode og mindre gode sports-bh´er og forskellige pasforme som med så meget andet. Måske skulle du få professionel hjælp til at finde en, der hjælper mere? Har du prøvet i ne rigtig løbe-sportsforretning eller i en sportsforetning med fokus på kvinder?

Anmeld

13. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Næ, det har jeg faktisk ikke, det var måske en idé. Hvilke sportsforetning har fokus på kvinder?? Sidst jeg var sådan en der løb. Boede jeg i Århus og løb rundt om Brabrand søen. Der er ikke sååå mange der løber der, så jeg løb faktisk med hænderne om brysterne. Ikke et videre kønt syn:dry: . Men hvis jeg skal i gang med at løbe igen. Hedder løberuten Amager Strand, og her er man aldrig alene, så jeg må have fundet en løsning på hoppe-brysterne. Nogen gange kan jeg godt tænke, at det var nemmere at bevæge sig, da jeg var barn, og ikke havde de dumme ømme bryster. WebDebattør jeANNE

Anmeld

13. april 2009

Titte-vb

JEg ahr samme problem. Bare i større :P målestok, idet jeg er en large kvinde, og normalt bruger 95 i omkreds på en bh. Så er det faktisk UMULIGT :angry: at købe en sportsbh i min str i en almindelig sports butik. Jeg har netop fået gavekort til løbesko i fødselsdags gave af min familie, så det skal der købes i næste uge. Så er det bare igang med et løbeprogram, ved godt det tager lang tid at komme til at løbe langt, men hellere det end at jeg opgiver..............;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.