Har i fået de børn i skal have..eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2009

Det er stadig mig-vb

Ja hatten af for Bellis:) Jeg har 6 børn, MEN I HOLD!!! Tre voksne, og tre små.... Tænk hvis jeg havde 5 børn under 10 år:ohmy: Dét ville nok være hårdt. Dejligt jo, men hårdt, synes de tre små kan være noget af en mundfuld, når de ruller sig ud på samme tid....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2009

Ida-s-vb

Hvor gamle er drengene egentlig nu, Bellis?

Anmeld

16. april 2009

Bellis-vb

Drengene er 6år, 4år og tvillingerne bliver 2år i næste uge:) De store bliver 5 og 7 år, måneden efter den lille er kommet til.

Anmeld

16. april 2009

MetteNB-vb

Ja respekt Bellis..... Drømmer du ikke nogle gange om at være en blæksprutte? :blink: Du må have meget om ørerne hele tiden. Synes jeg, jeg har, og her er altså "kun" 2......

Anmeld

16. april 2009

Ida-s-vb

Bellis skrev:
Drengene er 6år, 4år og tvillingerne bliver 2år i næste uge:) De store bliver 5 og 7 år, måneden efter den lille er kommet til.
Wauw, bøjer mig i støvet for dig :blink:

Anmeld

17. april 2009

Bellis-vb

Tak Tak:laugh: Men jeg må nu sige, at jeg har nogen nemme børn og en helt fantastisk, dejlig og vidunderlig mand - hvis han ikke var så meget far som han er, så gik det nok heller ikke så let. Men alt i alt, så har vi en stille og rolig hverdag.

Anmeld

17. april 2009

LLK-vb

Ja først tillykke til bellis :) Jeg har selv 2 og den 3. kommer på mandag :) skal så heller ikke have flere, men vi har så valgt at der er 7 år imellem vores, vi har 1 dreng på 14 og en pige på 7 og venter en dreng :)

Anmeld

17. april 2009

Mais-vb

Wow Bellis. Det er noget af en mundfuld. Hvor skønt at I har overskud til det. Og tillykke med den lille i maven.:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.