Er der god energi i dit navn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2009

Johannamor-vb

Må nok sige, at jeg synes, at numerologi er latterligt. Og jeg tror aldrig, jeg ville kunne diskutere seriøse emner med et menneske, der tydeligvis har haft en numerolog ind over sit navn ("Tiiina"). Jeg føler mig rigtig meget som MIG og kunne aldrig finde på at skifte mit navn - ikke engang efternavnet, da jeg blev gift.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2009

Ida-s-vb

Johannamor skrev:
Må nok sige, at jeg synes, at numerologi er latterligt. Og jeg tror aldrig, jeg ville kunne diskutere seriøse emner med et menneske, der tydeligvis har haft en numerolog ind over sit navn ("Tiiina"). Jeg føler mig rigtig meget som MIG og kunne aldrig finde på at skifte mit navn - ikke engang efternavnet, da jeg blev gift.
Enig, for mig spreder det specifik negativ energi når folk har "mystiske" gentagne vokaler i deres navne. Navneforandring giver kun mening hvis ens navn er særligt problematisk at bære (som fx Lolita eller Rhododendronbusk)

Anmeld

9. april 2009

Det er stadig mig-vb

Jeg turde slet ikke skifte navn, tænk om det skulle gå mig bedre end det gør nu, det ville jeg da slet ikke kunne rumme:laugh: :silly: Jeg synes folk bare skal gøre hvad de har lyst til, og hvad de nu engang tror på. Selv kender jeg ingen der kunne finde på det, hvilket ærger mig lidt, for det kunne være sjovt at se om de nu også 'sprang ud af skabet' og fik mod på en masse - ligesom med dem der sygner hen, bliver skilt, og liver op.... Hvis hjernen kan gøre kvinder indbildt gravide, så maven vokser, de føler spark og menses udebliver, så kan hjernen vel også få folk til at tro på at et åndssvagt navn kan gøre en forskel, så de får lukket op for nogle ting som ligger dybere i dem?? Ok, psykologi har aldrig været min stærke side hvad angår alm mennesker:woohoo:

Anmeld

9. april 2009

Caidas-vb

En af mine tidligere nære bekendte, skiftede navn. Først mistede hun sit arbejde, men fik tilbudt et nyt og bedre. Så blev hun skilt, og fandt en ny og bedre. Så fik hun en ny livsstil og tabte sig 50+ kilo. Hun mener det er derfor, og det har da virket godt nok. Eller også har hun bare taget sig selv i nakken og kommet i gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.