Øv, jeg ligger med influenza.............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2009

Det er stadig mig-vb

Ja det ER sgu da dårlig timing med den grissebasse!! Kan manden ikke få et par råd om korrekt håndtering, mens du skrutter dig under plaiden?? (jaja, der ér ting man hellere vil SELV!) Dejligt at jeg er som en Moar og jeg kan favne bredt selv gennem skærmen:) Godt i har en god vagtlægeordning, nu hvor helligdagene står for døren. HVIS i ikke har døgnapotek, så kan vagtlægen SAGTENS give dig penicillin til de 5 dage, så du selv kan købe 5 dages kur mere på Tirsdag....(alt efter om det er pondocillin eller vebicombin). Men lad os håbe du STRAKS har det bedre i morgen og at det bliver unødvendigt. Massere af vand/Cola/sodavandsis/høje puder, vindue på klem, let påklædt og gerne en tynd dyne sålænge du har feber.....når kuldeturen kommer, så kan du altid stjæle mandens, hahahaha..... Fortsat god bedring!!:kiss:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2009

Titte-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Ja det ER sgu da dårlig timing med den grissebasse!! Kan manden ikke få et par råd om korrekt håndtering, mens du skrutter dig under plaiden?? (jaja, der ér ting man hellere vil SELV!) Dejligt at jeg er som en Moar og jeg kan favne bredt selv gennem skærmen:) Godt i har en god vagtlægeordning, nu hvor helligdagene står for døren. HVIS i ikke har døgnapotek, så kan vagtlægen SAGTENS give dig penicillin til de 5 dage, så du selv kan købe 5 dages kur mere på Tirsdag....(alt efter om det er pondocillin eller vebicombin). Men lad os håbe du STRAKS har det bedre i morgen og at det bliver unødvendigt. Massere af vand/Cola/sodavandsis/høje puder, vindue på klem, let påklædt og gerne en tynd dyne sålænge du har feber.....når kuldeturen kommer, så kan du altid stjæle mandens, hahahaha..... Fortsat god bedring!!:kiss:
Takker! Idag har jeg ikke nævneværdig feber, men jeg har ondt over det hele, hofter, rumpen, nakken, ryggen, hovedet,´men det er jo nok af at ligge så længe som jeg har gjort. Har stadig smerter i halsen, men ser det på til aften, og får jeg høj feber igen, så kontakter jeg vagtlægen. Heldigvis har vi et døgnåbent apotek inde i Esbjerg, ikke så langt fra lægevagten, så det går jo nok det hele. Og svinet kom i fryseren i en fart, manden fik besked på at hjælpe, men jeg vil gerne selv have styr på hvordan det bliver pakket, det er jeg bare bedre til end han er, og så kan han ikke se hvad der er nakke og kamsteg, det kan jeg!

Anmeld

8. april 2009

Det er stadig mig-vb

Nå men godt grisen kom på frost, og du selv har det lidt bedre...:) Man får næsten altid ondt i skroget når man har influenza, både fordi man ligger mere end man plejer, men også fordi kroppen arbejder på højtryk når man har feber og skiftevis sveder og krummer sammen...... Håber du bliver fri for lægevagten og har det endnu bedre i morgen - nu skal du jo snart i gang med noget påskefrokost, ikk?:) Hvis du er rask til arbejdet på Tirsdag, skal skal du nok regne med du bliver hurtigere træt. Selvom man ikke har feber, så kan der godt gå en uges tid før end man er helt på toppen - lidt som en omgang tømmermænd efter en vild fest:woohoo:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.