Jeg mangler en knap

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

813 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. april 2009

LouiZe-vb

Eller også kan jeg ikke finde den... Nemlig "Vis indlæg siden sidste besøg". Den var genial og jeg var kæmpe fan af den:P Er den derude et sted?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2009

Webredaktøren-vb

Nej, det tror jeg faktisk ikke, at den er. Her bruger man istedet seneste diskussioner eller favoriserer sine tråde, hvorved de nyeste indlæg vil optræde under "Mine diskussioner", men det er ikke helt præcis den samme funktionalitet som den du efterspørger. Jeg vil tage have knappen i baghovedet og høre om det er en mulighed, når forummet opdateres.

Anmeld

9. april 2009

Ida-s-vb

Øh, jeg mener bare man kan vinge af i "marker alle indlæg som læst" inden man logger af. Så vil alle nye indlæg kunne ses med grønt mærke, når man er på næste gang. Eller er jeg forkert på den?

Anmeld

9. april 2009

LouiZe-vb

Ida-s skrev:
Øh, jeg mener bare man kan vinge af i "marker alle indlæg som læst" inden man logger af. Så vil alle nye indlæg kunne ses med grønt mærke, når man er på næste gang. Eller er jeg forkert på den?
Det vil jeg prøve om lidt:)

Anmeld

9. april 2009

Caidas-vb

Synes nu at knappen "seneste diskussioner" er ok. Men skulle lige vænnes mig til det. Ulempen ved den gamle knap var, hvis man pludselig blev smidt af, skulle man alligevel gennemlæse det hele

Anmeld

14. april 2009

Webredaktøren-vb

Nu har jeg fået kigget en ekstra gang og funktionen er her - og i endnu smartere udgave :klap: Under "Seneste diskusioner" kan du markere indlæg de sidste 4 timer, indlæg siden sidste besøg osv. Endvidere kan du "stramme" funktionen yderligere vælge både tidsrum og inden for specifikke kategorier. Håber det gav mening, ellers spørg endelig igen ;)

Anmeld

14. april 2009

Ida-s-vb

Webredaktøren skrev:
Under "Seneste diskusioner" kan du markere indlæg de sidste 4 timer, indlæg siden sidste besøg osv.
Hvor præcist er det, du kan markere det henne?

Anmeld

14. april 2009

Webredaktøren-vb

Hvis du går under seneste diskussioner, så er der i toppen (over indlæggene) et felt, hvor der står "Måned" - Det kan ændres til flere andre tidsintervaller. F.eks. siden sidste besøg. Lige ved siden af kan vælges kategorier. Giver det mening?

Anmeld

14. april 2009

Ida-s-vb

Fundet! Tak for det.

Anmeld

14. april 2009

Webredaktøren-vb

Kan også lige tilføje at under "Mine diskussioner" ligger mulighed for at følge mde i særlige favorittråde og de tråde man selv har startet eller svaret på.;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.