Har du fået drømmesengen frem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

897 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. april 2009

Fru_Hansen-vb

Jeg hentede min drømmeseng ned fra loftet idag, så har ligget på terassen og læst bog det meste af eftermiddagen, hold op det var dejligt og solen tager godt på denne tid af året, har allerede fået en fin brun kulør på armene og ansigtet. Shortsene burde også være kommet på da det er over 10 grader, men syntes jeg blev kuldskær så de må vente, er nok blevet for gammel. :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2009

Det er stadig mig-vb

Her kommer drømmesengen kun frem hvis vi får ekstra gæster til overnatning - vi bor i lejlighed:laugh:

Anmeld

4. april 2009

Frede-vb

Ja, jeg har også ligget på drømmesengen det meste af dagen i dag... og nu synes jeg, jeg mærker en snigende fornemmelse af ondt i halsen, og jeg fryser lidt:S

Anmeld

4. april 2009

Bellis-vb

Ingen Drømmeseng her - tror ikke jeg ville få lov til at ligge på den, ikke så længe;) Men vi har været i Zoo, hele dagen -tog ud og fik en is ved vandet og så et smut forbi sviger. Så vi har nydt solen og det gode vejr.

Anmeld

4. april 2009

Titte-vb

Nej, men min fine bananbænk er kommet frem, sad ude i et par timer igår, sidst på eftermiddagen, helt til kl var halv syv faktisk, men så blev det også køligt i en ruf!! Tilgengæld har jeg smidt strømperne og går nu i sandaler med bare tæer......... Herligt! Ungerne i bhv kan så ikke helt forstå, at jeg siger at de skal have støvler på ud, eller sko hvis de har det med.....:P

Anmeld

4. april 2009

Ida-s-vb

Næh ikke drømmesengen, men - riven - kosten - plæneklipperen (og den fik skiftet olie) - grensaksen - vinduespudsegrejet så håber jeg bare vejret holder, for nu trænger jeg dælme snart til at smide mig og slappe af. Men hvor har jeg dog ren samvittighed:blink: Åh ja, var sørme også ude at cykle med knægten..

Anmeld

4. april 2009

Fru_Hansen-vb

Ida-s skrev:
Næh ikke drømmesengen, men - riven - kosten - plæneklipperen (og den fik skiftet olie) - grensaksen - vinduespudsegrejet så håber jeg bare vejret holder, for nu trænger jeg dælme snart til at smide mig og slappe af. Men hvor har jeg dog ren samvittighed:blink: Åh ja, var sørme også ude at cykle med knægten..
Du har godt nok også været flittig så. Jeg fik da også ordnet lidt i haven,. min kor kom og satte stedmoderplanter ved min terasse, og stenbedsplanter i et andet bed. manden min gik amok og klippede vores trolde træ godt ned.

Anmeld

4. april 2009

Ida-s-vb

Fru_Hansen skrev:
Du har godt nok også været flittig så.
Er altså også meget usædvanligt for mig, har ofte en sofa fastmonteret på ryggen når jeg har fri:lol: Men det gode vejr gjorde vist et eller andet ved mig!

Anmeld

5. april 2009

nima-vb

Det gode vejr ramte også vores have. Drømmesenge blev købt i 'Biva', trampolinen blev samlet efter vinteren. Hold da op hvor ungerne hoppede og legede. Græsset blev slået for første gang og så forsøgte jeg på at fjerne noget ukrudt.Det forsøg lykkedes bare ikke....

Anmeld

5. april 2009

Det er stadig mig-vb

Hvor lyder det dejligt med haver!!:) ........Jeg har overvejet 2 altankasser jeg kan gå og pusle lidt om:silly: :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.