generalsekretær for Nato...gab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Er I også trætte af at høre om, hvem der bliver ny generalsekretær for Nato? Selv en nyhedsfreak som mig, er gået totalt kold i den nyhed. Giv os nu nogle væsentlige nyheder – gerne noget om nogen, der har været med i et reality show :laugh: :laugh: WebDebattør jeANNE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2009

Det er stadig mig-vb

Fint Fogh endelig fik posten, men Lars Lykke kan jeg godt undvære.....

Anmeld

4. april 2009

Ida-s-vb

Jeg synes da det har været mere end interessant at følge forløbet - det ville da have været den største bet for Anders Fjog, hvis det hele var gået i vasken i sidste øjeblik :mob: Så må vi jo bare til at overveje, hvor vi kan komme af med Lars Løkke henne. Men han bliver sgu nok endnu sværere at afsætte udenlands. Lad os så få det valg!!!

Anmeld

4. april 2009

mørk-vb

Kammerater! Til stemmeurnerne...!! :laugh:

Anmeld

4. april 2009

Det er stadig mig-vb

JA kan i SÅ komme afted!! Jeg har ikke stemmeret:dry:

Anmeld

5. april 2009

Lars F-vb

Så må vi jo bare til at overveje, hvor vi kan komme af med Lars Løkke henne. Men han bliver sgu nok endnu sværere at afsætte udenlands.
Jeg er mest spændt på, hvordan Helle T vil får det her vendt til et nederlag. Jeg er sikker på at det vil lykkes - indtil nu er det lykkedes for hende med alt andet. Men med Lars Løkke ved roret skal hun stramme sig an. Rart at være sluppet af med Fogh. Men for pokker - der er jo ikke en eneste fornuftig kandidat til at afløse ham - hverken i regeringen eller i oppositionen. Ikke én. Ang. valg - hvorfor det? Regeringen står svagt og den nye statsminister er en kilde til usikkerhed. Det er det værst tænkelige tidspunkt, så naturligvis kommer der ikke valg nu.

Anmeld

5. april 2009

Titte-vb

Jeg er glad for at han ikke længere skal være vores statsminister, så må vi se hvor længe Lars Lykkehjul kan holde skansen......... men bedre bliver det sku nok ikke.

Anmeld

5. april 2009

Frede-vb

Jeg er nok en sjælden race, for jeg kommer helt sikkert til at savne Fogh. Jeg synes, han var en dygtig statsminister og håber ikke, der kommer et valg nu - selv om det vel nok ville være det mest retfærdige. Lars Løkke kender jeg ikke særligt godt, så ham kan jeg ikke udtale mig om. Synes ikke rigtigt, han har gjort sig bemærket med noget... andet end hans regninger - men helt ærligt må det da også være svært for en politiker at vide præcist, hvornår der er tale om arbejde og privatliv. De er jo mere eller mindre på arbejde 24 timer i døgnet, tror jeg på.

Anmeld

5. april 2009

Det er stadig mig-vb

Jeg er i hvert fald glad for at Karen Jespersen er ude af billedet. Og den næste på hadelisten er Claus Hjort Frederiksen - håber han nu får posten som finansminister istedet for Lars Lykke, for han skal i hvertfald ikke have med syge borgere at gøre!! Lars Lykke...hmmmm.....han er dygtig, glat som en ål, og har altid svar på tiltale. Om han er statsministerstof må tiden jo bare vise. Det eneste jeg ved er, at VKO har smadret vores velfærdssystem endnu mere end det var i forvejen. Om Helle T ville kunne rette op på dét, det ved jeg ikke...men hun kan næsten ikke gøre det værre end det er nu!

Anmeld

5. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Ok, ligeså kedeligt som jeg syntes det var i forgårs, ligeså spændende har det været i dag:) . Jeg har fulgt med i tv-nyhederne hele dagen, og jeg har ikke fået nok endnu. Det har været en begivenhedsrig dag i dansk politik, og i morgen bliver det endnu bedre. Jeg glæder mig til Foghs tale til tyrkerne i morgen….. mon han siger undskyld for ytringsfriheden? WebDebattør jeANNE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.