Hvilken frisure..øhh…forneden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2009

kongster-vb

Næsten altid helt glat, bortset fra en trekant hår "foran". Og ved særlige lejligheder får jeg det vokset og gerne i en eller anden figur :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2009

Caidas-vb

Bellis skrev:
Caidas skrev:
Synes det er skrækkeligt grimt, og minder for meget om børn.
Jamen, ud over håret, er det jo altså stor forskel på en voksen og et barns tissekone. Og synes da det er en lidt sjov sammenligning - for meget som børn. For hvis man ikke har bryster, numse eller andet, går der så for meget "barn" i den eller mand??:laugh: Ajj, jeg kan altså sagtens se forskel på en piges og en kvindes - med og uden hår.
Nu er det jo så bare min mening. Selvfølgelig er der forskel. Tja måske mærkelig sammenligning, men man har jo forskellige associationer. Og det er ikke fordi jeg synes børn er grimmere end andre mennesker, for det er de bestemt ikke.

Anmeld

20. maj 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Det er meget forskelligt hvilken frisure, jeg har. Det går fra brasiliansk til brasiliansk-urskov. Der er mange, der syntes det er mere hygiejnisk uden hår, men….ok, nu bliver det ulækket – sarte sjæle bedes går til et andet debat indlæg. :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: Jeg syntes ikke det er specielt hygiejnisk uden hår. For når jeg er hårløs, og skal..øhh... tisse så er det lidt svært at styre det, urinen løber gerne hen af ballen i stedet for – lige ned! Når jeg har lidt hår, bliver..øhh... tisset ligesom hjulpet den rigtige vej. For slet ikke at tale om besværet med den brasilianske frisure og menstruation! Er der andre end mig, der får løstgående urin med den brasilianske frisure? Øh ,er det forøvrigt blevet lavet sådan, at man skal være logget ind for at læse indlæg i kvindeliv? WebDebattør jeANNE

Anmeld

20. maj 2009

Meesalith-vb

Altså lige pt er der uskov, men det er fordi jeg ikke tror at en skraber og sytråd går særligt godt i spænd. Normalt bliver der skrabet en gang i mellem og hvis der går for meget urskov i den, så er det frem med hækkesaksen :laugh: Det er faktisk mest hygiejnisk med urskov dernede når man har mens. Det er fordi skoven beskytter mod svamp og bakterier fra bindet. Men husker stadig en af de første mens med rigtig "kvindebehåring". Håret hang fast i bindet da jeg tog trusserne af. AVS! Hmm - tror lige jeg har sagt mere end hvad jeg har lyst til på et offentligt forum... :ohmy:

Anmeld

20. maj 2009

Bellis-vb

Det med hygiejnen, ja det kan jo diskuteres. For håret kan være med til, at fange nogen af bakterierne, men de kan også være med til at holde på dem. I gamle dage, blev man jo konsekvent barberet, når man skulle føde, grundet risiko for bakterier - men ikke i dag,fordi ens naturlige flora, kan være med til at modvirke infektioner. På den anden side, så lever vi idag, i et meget rent samfund, hvor de fleste af os, bade regelmæssigt, og derfor ikke har diverse, mange, bakterier, dernede. Hår beskytter vores sarte steder - men idag bader vi, går med trusser og bukser (de fleste af os:P ) og har huer til hovedet, så hygiejne problemet, bliver ikke større hår eller ej - ikke voldsomt i hvert fald. Og ang. mens. og urin når man er hårløs - ja så symes jeg det er nemmere og lækre, og mere rengørings venligt:laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.