Min kat hedder Malte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

997 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

http://d14834114.u194.surftown.dk/images/fbfiles/images/Malte_2.jpg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

http://d14834114.u194.surftown.dk/images/fbfiles/images/Malte_1.jpg Jeg skulle lige se, om jeg kunne lægge to billeder op på samme indlæg, men kunne jeg ikke. Her er vores kat. Den hedder Malte. Ja, jeg ved godt det er et lidt underligt navn til en kat. Men det hed den altså da vi fik den. Den er vi super glade for. Især vores dreng er meget glad for Malte. Vi fik ham for et halvt år siden, og jeg må sige, at det er super nemt at have kat. Han er ude om natten, og så kommer han træt og sulten hjem hver morgen. Det er såå hyggeligt med en kat. WebDebattør jeANNE

Anmeld

2. april 2009

Pia S-vb

Han er smuk! Vores hedder Lui - ved ikke om det er meget bedre end jeres navn. Sønnen og Lui er verdens bedste venner og vi gruer for den dag Lui ikke er der mere. Han kommer aldrig ud - er nærmest panisk angst for verden uden for :side: Katte er fantastiske til børn - syn's vi i hvert fald! Og findes der noget bedre end en varm spindende kat på skøddet en kold vinteraften??

Anmeld

2. april 2009

Sofie82-vb

Hvor er han bare skøn ! :) (Håber det er oki jeg spørg her...men jeg forstår ikk helt hvorfor det hedder Kæledyr for Børn ? Må jeg gerne vise mine dyr her, eller er det kun for børn...? :blush: )

Anmeld

5. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Til Sofie, jeg vil dag gerne se dine marsvin og din hamster…eller, hvordan var det nu. Til Pia, jeg syntes, Lui er et hunde navn…? Det er i hvert tilfælde ikke et menneske navn! Der er mange børn, der er bange for vores kat. Jeg tror, det er fordi, der ikke er så mange, der har kæledyr her i byen. Der er sikkert flere i provinsen, der har kæledyr? WebDebattør jeANNE

Anmeld

16. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

I morges kom vores lille kat ikke hjem. -Han kommer ellers hjem hver morgen. Da det blev frokost tid, gik jeg en lille tur for at kalde på ham. Og så fandt jeg ham højt oppe i et træ, og han kunne ikke komme ned:ohmy: Totalt Anders And - jeg overvejede, om jeg skulle ringe til brandvæsnet! Hvad sker der lige for katte, der ikke kan komme ned fra et træ? Heldigvis kom han til sidst så langt ned, at jeg kunne nå ham(læs: jeg kravlede på i træet med gummistøvler). Jeg tror, en grim og dum hund har været efter den stakkels røde pels. WebDebattør jeANNE

Anmeld

16. april 2009

LouiZe-vb

WebDebattør jeANNE skrev:
jeg syntes, Lui er et hunde navn…? Det er i hvert tilfælde ikke et menneske navn!
NÅ! Så må vi da til numerolog med den mindste :woohoo: ;)

Anmeld

16. april 2009

WebDebattør jeANNE-vb

NÅ! Så må vi da til numerolog med den mindste
:laugh: :laugh: :silly: :laugh: :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.