Næh, bruger ingen af delene. Bruger svanemærket opvaskemiddel til pletfjerner. Kan da godt være det skal virke lidt længere, men tilgengæld har jeg det bedre med ikke at skylle alt muligt l... ud i kloakken. Opvaskemiddel tager også fint fedtfinger, og fedt på komfur og andre steder i køkkenet. Bare fat i den grønne side af svampene og så lidt knofedt. Hvilket jo i parantes bemærket sjældent skader nogen. Gulvene bliver vasket i brun sæbe som heller ikke skader miljøet. Alt i alt, synes jeg man kommer langt med de lidt mere miljørigtige produkter. Ligesom jeg vasker alt andet end undertøj, sengetøj, håndklæder, viskestykker og karklude på 30 gr. med koldtvandspulver. Resten ryger i på 60 aht. bakterierne. Men jeg prøver at tænke over om det nu også er nødvendigt med alle de kemikalier.
Men jeg HAR faktisk prøvet at købe Vanish fordi der var kommet nogen pletter på tøsens yndlings sweatshirt, men det tog dem altså ikke. Og egentlig har jeg det også sådan, at alene reklamerne er nok til at holde mig væk, om produktet var nok så miljørigtigt.
Anmeld