Vi var i cirkus Arena sidste år... kedeligt kan man bestemt ikke sige, at det var. Jeg synes, det var alt for farligt til mine børn. For det første var der en tumbe, der hoppede i sjippetov på en tromle af en art, der kørte rundt, og efter mine begreber var han bestemt ved at falde ned og slå sig selv ihjel op til flere gange. Der var intet net eller nogen line omkring hans liv, så jeg ved at finde iltmasken frem op til flere gange...
Så var der nogle andre tumber, der skulle køre på motorcykler inde i en anden form for trumler (eller hvad det nu var, det var....). Vi sad på første række, og jeg måtte i min angstens sved genne hele familien op på nogle ledige rækker langt væk fra tromlen (min mand nægtede dog at komme med, men så måtte han jo selv om, hvis han blev dræbt, når tromlen faldt ned over ham... jeg var i hvert fald ikke kommet til hans begravelse).
Nå, men så sad jeg deroppe under taget på de billige rækker og holdt mine unger hårdt i hånden... fordi jeg... nåeh nej, de var så bange. Der stank af motorcykelos, så jeg til sidst gik ud med mine børn. Altså, jeg vil aldrig nogen sinde i cirkus mere... det står helt fast:angry:
Anmeld