Pssst Loggi... vedr Atlantis-spillet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.074 visninger
25 svar
0 synes godt om
31. marts 2008

ivfmarie

når du er død og starter spillet igen, så kan du flytte "flaget" så du ikke behøver starte helt forfra...

Ikke at jeg spille nu... (manger en smiley der fløjter og kigger op i luften)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2008

Rasmine

Hey halloooo??
Vil i seng nu.
Men kan jeg sætte det "på pause"?
Så jeg ikke skal starte forfra næste gang?
Jeg er i Egypten nu.

Anmeld

31. marts 2008

Loggidut

ha ha din fusker.....så skal der spilles....øhhhh nåååå nej...der skal males loft...arrgggghhhhhh...men tak, så kan jeg tænke på det mens jeg ruller maling på

Anmeld

31. marts 2008

Loggidut

ja du lukker bare ned bacon, og når du åbner igen er du samme sted

Anmeld

31. marts 2008

Rasmine

KANON!
Så er jeg den der er daffet!
Beep beep...

Anmeld

31. marts 2008

Helle30

Sig mig, er det derfor, her er så dødt? I sidder sguda allesammen og spiller... Fyhhh!

Anmeld

31. marts 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] Sig mig, er det derfor, her er så dødt? I sidder sguda allesammen og spiller... Fyhhh![/citat] Det altså Lisbeth's skyld... :$

Anmeld

1. april 2008

Marco2

Ja, Lisbeth skulle ha' nogle smæk. Men nu er jeg endelig blevet færdig med spillet. Det har lige været min hjernekapacitet har kunnet holde til de sidste par dage. Ag

Anmeld

1. april 2008

Louise mortil4

skal man købe spillet for at gennemføre det? Jeg er allerede afhængig af det, godt manden ikke er hjemme så jeg har pceren alene når ungerne er gået i seng.

KnusLouise som bare må eje det spil hvis det er det der skal til for at gennemføre.

Anmeld

1. april 2008

Mikkelmusen

Det vil jeg også gerne vide... jeg kan kun komme gennemføre egypt, og så siger den det er slut, altså ikke game over :D?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.