(marts) Lindskjold - hvordan går det med Viktor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Hvordan går det med Viktor??? Håber, at han er ved, at være ovenpå igen efter den store omgang

Kh.
Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

Moar'en

Hejsa. Jamen det går egentlig godt, han er ved at være tilbage der hvor han var inden operation, han har dog "glemt" hvordan man vender sig, det er lidt træls, men kommer nok igen. Han er også begyndt at sove mere om natten igen, lige da vi kom hjem sov han ikke mere end 1 time af gangen og kun hvis han sov helt op af mig. Han er også stadig lidt bange, jeg må ikke gå af rummet, så begynder han at græde, men det har været værre.
SÅ alt i alt går det rigtig godt, arret er bare blevet så flot.

I får lige et billed af min dejlige dreng. Det er taget dagen efter vi kom hjem
Jeg har måske sat det ind før.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Han er altså bare en charmetrold

Dejligt, at det går godt med ham og det med, at vende sig - skal nok snart komme igen. Skønt, at han er begyndt, at sove mere om natten. Der er ikke noget til, at sige til, at han er blevet "mor-syg" - det har også været en hård omgang for ham.

Kh.
Katja

Anmeld

1. september 2009

Moar'en

Katja... skriver:

Han er altså bare en charmetrold

Dejligt, at det går godt med ham og det med, at vende sig - skal nok snart komme igen. Skønt, at han er begyndt, at sove mere om natten. Der er ikke noget til, at sige til, at han er blevet "mor-syg" - det har også været en hård omgang for ham.

Kh.
Katja

Ja vi havde fået af vide at kan godt kunne blive sat lidt tilbage, da de går i rne overlevelse i kroppen. Så det hele skal nok komme igen.
Nej vi lader ham selv bestemme tempoet for hvad han vil, hvis han ikke kan lide dem der gerne vil holde ham kommer han over til os igen, men vi gør meget ud af stadig at vise ham at andre mennesker ikke er farlige.

Anmeld

2. september 2009

Muffinmus

nårh, det var godt for din lille fyr. Det må bare være så hårdt at se sn lille guldklump ¨sådan, men hvor ser han glad og smilende ud, godt babyer glemmer eminent hurtigt

Anmeld

2. september 2009

Moar'en

MariaE skriver:

nårh, det var godt for din lille fyr. Det må bare være så hårdt at se sn lille guldklump ¨sådan, men hvor ser han glad og smilende ud, godt babyer glemmer eminent hurtigt

Det var også det hårdeste, at se dem gøre ting ved ham som gjorde ham bange og man kunne ikke gøre andet end at vente og så trøste ham under og bagefter. Men ja heldigvis er han alt i alt en glad lille dreng.

Anmeld

2. september 2009

Mira0911

Dejligt han har det godt... Hold op et kanon billede... :O)

Anmeld

2. september 2009

Moar'en

Dutte84 skriver:

Dejligt han har det godt... Hold op et kanon billede... :O)

Mange tak

Anmeld

2. september 2009

Mira0911

Lindskjold skriver:

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.