Jeg er jo i fertilitets behandling, og fredag skal jeg have mine to æg taget ud. Jeg er en 'gammel' krage, jeg er tæt på overgangsalderen og har meget svært ved at producere æg.
Det har taget mig over 25 dage på hormonsprøjter, normalt tager det ikke mere end 8-10 dage før æggene er så store at de kan tages ud.
Men nu er det snart, og jeg er meget spændt, for det næste bliver jo om de så overhovedet eregnede til at blive befrugtet med min mands sæd.. Og derefter, om de deler sig som de skal, og derefter om jeg bliver gravid..... :S
I den forbindelse kom jeg den anden dag til at tale med en kollega, der kender en kvinde der er blevet spontan gravid med trillinger, hun har i forvejen et barn på 15 mdr. Hun og manden har valgt at få det ene foster reduceret, således at hun nu kun skal have tvillinger.
Jeg fik helt ondt i mit hjerte, jeg tror jeg ville have rigtig svært ved at gøre det, jeg ville vel altid sidde og tænke over, at der kunne have været tre..
Måske er det bare fordi jeg er i den situation jeg er i, at jeg har rigtig svært ved at blive gravid, at jeg synes det er forfærdeligt at gøre det.
Hvad synes i?
Er det no go eller er det helt fint at vælge det? :S
Anmeld