Positiv nok??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.329 visninger
18 svar
0 synes godt om
1. september 2009

Ansemusen

Jeg tør næsten ikke tro det!

Jeg har taget to graviditetstests her til aften, som begge viser positivt resultat. ikke meget kraftigt, men ingen tvivl om at der er en streg!

Jeg har lige været helt nede i forgårs fordi jeg var sikker på at jeg ikke kunne blive gravid og har lige fået taget en blodprøve hos lægen idag for at teste for PCOS, da mine cyklusser er meget lange og uregelmæssige samt at jeg har flere symptomer på det. Så havde sat mig op til ikke at kunne blive gravid så nemt! Har faktisk også bestilt tid til akupunktur idag..

Nu tør jeg næsten ikke være glad! Har fået min søde kæreste til at komme hjem fra værkstedet nu her snart, under påskud af at jeg er ked af det og har brug for ham. Kan nemlig ikke vente med at fortælle ham den gode nyhed! Men kan jeg godt være sikker på at jeg er gravid?

Mange hilsner Anna!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

Ni-ko-li-ne

positiv er positiv i dette tilfælde :0) der kan slet ikke være to streger hvis ikke du er gravid!!

TILLYKKE!!

Anmeld

1. september 2009

Pia

De er vist gode nok..
Så et stort tillykke her fra...

Anmeld

1. september 2009

otlitrom

Ansemusen skriver:

Jeg tør næsten ikke tro det!

Jeg har taget to graviditetstests her til aften, som begge viser positivt resultat. ikke meget kraftigt, men ingen tvivl om at der er en streg!

Jeg har lige været helt nede i forgårs fordi jeg var sikker på at jeg ikke kunne blive gravid og har lige fået taget en blodprøve hos lægen idag for at teste for PCOS, da mine cyklusser er meget lange og uregelmæssige samt at jeg har flere symptomer på det. Så havde sat mig op til ikke at kunne blive gravid så nemt! Har faktisk også bestilt tid til akupunktur idag..

Nu tør jeg næsten ikke være glad! Har fået min søde kæreste til at komme hjem fra værkstedet nu her snart, under påskud af at jeg er ked af det og har brug for ham. Kan nemlig ikke vente med at fortælle ham den gode nyhed! Men kan jeg godt være sikker på at jeg er gravid?

Mange hilsner Anna!

Jeg tør godt at sige tillykke! Du har en ny-indflytter i maven!

Anmeld

1. september 2009

Mira0911

Den er sq god nok... TILLYKKE!!

Anmeld

1. september 2009

Sweet1978

Ej tillykke, super for dig jer

Anmeld

1. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
jeg tør sagtens sige tillykke!!!!!
hvor er det bare dejligt for Jer!
knus Caroline

Anmeld

1. september 2009

Misjelle

Ihh hvor fantastisk, stort tillykke

Anmeld

1. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
2 streger - tillykke med dit spirende liv i mavsen

Anmeld

1. september 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Der ser du bare søde.

Så skal vi snart ud og shoppe babytøj.

Edit: Forøvrigt var den første test jeg tog mindre tydelig end din.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.